۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حضور ۳ نماینده قزوین در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸
کد خبر: ۳۱۳۴۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۶ ساعت: ۱۲:۰ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی استان؛

حضور ۳ نماینده قزوین در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸

۳ نماینده ورزش قزوین در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ حضور خواهند داشت.

حضور ۳ نماینده قزوین در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ گزیده ای از مهمترین اخبار ورزشی استان قزوین را در ادامه می‌خوانید:

حضور 3 نماینده ورزش استان در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا
حضور 3 نماینده دیگر ورزش استان اسماعیل عبادی(تیروکمان)،تهمینه کربلایی(پنچاک سیلات) و فاطمه خدابنده لو(کبدی بانوان) در کاروان اعزامی کشورمان به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا قطعی شد.

پیش از این بهمن عسگری در کاراته و رضا و مهدی علیپور در سنگنوردی مجوزحضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا را کسب کرده بودند تا تعداد ورزشکاران و نمایندگان استان در مهمترین رویداد ورزشی آسیا تا امروز سه شنبه 5 تیرماه به عدد 6 برسد.

پایان رقابت‌های تنیس قهرمانی رده‌های سنی کشور در قزوین 

رقابت‌های تنیس رده‌های سنی کشور که با شرکت ۱۳۸ ورزشکار دختر و پسر به مدت یک هفته به میزبانی هیئت تنیس قزوین برگزار شد با شناخت نفرات برتر رده‌های سنی مختلف به پایان رسید.

در رده سنی زیر ۱۰ سال ملوین نجاریان از آذربایجان غربی در جایگاه نخست ایستاد، مانی ملاعسگری از تهران نائب قهرمان شد. کیارش کهترپور و رادین فهیمی هر دو از تهران مشترکا سوم شدند.

در رده سنی زیر ۱۲ سال کسری رحمانی از تهران قهرمان شد، سام پازکی از مازندران دوم شد. امیر حسین نبی لو از آذربایجان غربی و آرین خاوری از تهران عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی زیر ۱۴ سال، امیررضا آرمیون از آذربایجان غربی قهرمان شد، مبین اکبر پور از مازندران عنوان نائب قهرمانی را کسب کرد و طاها وزیری حرمی و صدرا وزیری حرمی از قم در رده سوم ایستادند.

همچنین در بخش دختران هم در رده سنی زیر ۱۰ سال، یاسمن یزدانی از خراسان شمالی قهرمان شد، شان آی بیوک از خراسان رضوی در جایگاه دوم ایستاد. فردخت علیمی از قزوین و رها کارآور از تهران نیز عناوین سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی زیر ۱۲ سال دختران، مهرانا سلیمانی پور از اصفهان در جایگاه نخست قرار گرفت، هانا سلطانی از قزوین دوم شد و سارا اصل رسولی آذربایجان غربی و یاسمن یزدانی خراسان شمالی مشترکا سوم شدند.

در رده سنی زیر ۱۴ سال، رومینا زینالی آذربایجان غربی قهرمان شد، هانا سلطانی از قزوین نائب قهرمانی را کسب کرد. جیران رشیدی از آذربایجان غربی و کمند افشار زاده از تهران مشترکا سوم شدند.

آغاز نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال دختران
مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال دختران جوان در خانه بسکتبال قزوین آغاز شد.

در این اردو ۶۰ بازیکن حضور دارند و از قزوین فاطمه آقازادگان، فائزه ایزدی، نرگس دریشوند، سارا الله یار، مبینا مشهدی و پرستش رحمانی به اردوی انتخابی تیم ملی حوانان دعوت شده اند.

افسانه حسن نائبی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین بعنوان سرمربی تیم ملی هدایت ملی پوشان را برعهده دارد. نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال جوانان تا هشتم تیر در قزوین ادامه دارد.

تیم ملی بسکتبال جوانان دختر قرار است برای نخستین بار در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کند، رقابت‌هایی آبان ماه به میزبانی بنگلور هند برگزار می‎شود.
انتهای پیام/200

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان