۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین واگذاری ۸۳ قطعه زمین به ایثارگران استان
کد خبر: ۳۱۳۰۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۴ ساعت: ۱۳:۳۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین خبر داد:

واگذاری ۸۳ قطعه زمین به ایثارگران استان

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین گفت: ۲۱ قطعه زمین به ۶۳ نفر از جامعه ایثارگران استان سال گذشته واگذار شده و در سال جاری نیز ۸۳ قطعه زمین دیگر به ۲۴۹ ایثارگر داده می‌شود تا مشکل مسکن آنها برطرف شود.

 واگذاری ۸۳ قطعه زمین به ایثارگران استان
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید قزوین و عبدالحسین وحیدی رئیس اداره مسکن و گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ظهر امروز(دوشنبه) با مسعود حق‌لطفی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین دیدار کردند.

در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین اظهار کرد: جامعه ایثارگران صاحبان اصلی نظام هستند و بایستی در رفع مشکلات و خدمت‌رسانی به آنها تلاش کنیم.

وی افزود: مسکن از جمله مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران است که با واگذاری زمین به این قشر معظم جامعه می‌توان آن را رفع کرد.

این مسئول گفت: مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین نگاه ویژه‌ای در ارایه‌ی خدمت به جامعه ایثارگران از جمله واگذاری زمین به آنها دارد که از همکاری خوب ایشان قدردانی می‌کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: بایستی واگذاری تسهیلات مسکن به خانواده‌های شهدا و ایثارگران تسهیل یابد و روند انجام امور اداری کاسته شود تا خدمتی که حق این قشر معظم جامعه است به نحوه مطلوبی به آنها ارایه گردد.

حقایق‌پور افزود: واگذاری زمین به جامعه ایثارگران طبق قانون مشخص شده است و باید این مهم به موقع انجام شود تا آنها شیرینی آن را بچشند.

در ادامه دیدار، مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با بیان اینکه در ارایه‌ی خدمت به جامعه ایثارگران تلاش می‌کنم، گفت: طرح واگذاری زمین به جامعه ایثارگران در دستور کار ماست و در اجرای این طرح پیگیری‌ها و دستورات لازم را انجام خواهم داد.

وی اذعان کرد: 21 قطعه زمین به 63 نفر از جامعه ایثارگران استان سال گذشته واگذار شده و در سال جاری نیز 83 قطعه زمین دیگر به 249 ایثارگر داده می‌شود تا مشکل مسکن آنها برطرف شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان