۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مشکلی در تامین کالاهای اساسی مردم وجود ندارد
کد خبر: ۳۱۳۰۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۴ ساعت: ۱۱:۴۷ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استاندار:

مشکلی در تامین کالاهای اساسی مردم وجود ندارد

معاون اقتصادی استاندار گفت: با برنامه ریزی مناسب و نظارت منظم نباید اجازه دهیم مردم نگران کالاهای خود باشند، البته فشار زیاد است ولی مدیران اجازه نخواهند داد این مشکلات به مردم منتقل شود.

مشکلی در تامین کالاهای اساسی مردم وجود ندارد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ منوچهر حبیبی، معاون اقتصادی استاندار پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه ستاد تنظیم بازار در سالن باغستان قزوین اظهار کرد: سیاستگذاری، دخالت، کنترل، نظارت و برنامه ریزی با هدف تنظیم بازار و قیمت‌ها یک ضرورت است.

وی افزود: با نظارت و کنترل منظم و تامین کالاهای اساسی در استان قزوین هیچ مشکلی نداریم و در تامین سبد غذایی مردم خودکفا هستیم.

این مسئول اذعان کرد: در شرایط کنونی باید نظارت و کنترل بازار به صورت مستمر و منظم صورت گیرد تا بتوانیم نیازهای مردم را تامین کنیم.

حبیبی تصریح کرد: در استان قزوین به دلیل جایگاه کشاورزی که داریم خوشبختانه در تامین کالاهای اساسی مردم مشکلی نداریم و تقریبا خودکفا هستیم و سبد غذایی مردم را تامین خواهیم کرد.

میزان گوشت وارداتی گرم در استان مناسب است
وی تصریح کرد: با برنامه ریزی مناسب و نظارت منظم نباید اجازه دهیم مردم نگران کالاهای خود باشند، البته فشار زیاد است ولی مدیران اجازه نخواهند داد این مشکلات به مردم منتقل شود.

این مسئول بیان کرد: از فرمانداران هم انتظار داریم با تشکیل جلسات منظم گزارش هفتگی بازار را به مرکز استان ارسال کنند تا در جریان وضعیت بازار قرار گیریم.

وی ادامه داد: موضوع مالیات و بیمه تامین اجتماعی با حضور مدیران این دستگاه‌ها به سرعت تعیین تکلیف خواهد شد تا مشکلی برای تولیدکننده و توزیع کننده نباشد.

معاون اقتصادی استاندار گفت: نهاده‌های سویا و ذرت در یک محدوده ۵ ماهه تنظیم و نیازها مشخص شود و از ظرفیت بخش خصوصی هم استفاده شود تا کارها شتاب گیرد.

وی بیان کرد: بازار فقط ۱۰ قلم کالا نیست و باید سایر اقلام هم مورد توجه قرار گیرد و همه بخش‌ها نظارت و کنترل شود تا مردم مشکلی نداشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: میزان گوشت وارداتی گرم در استان مناسب بود؛ اما اگر مشتری بیشتری دارد می‌‎توانیم برای افزایش سهیمه استان اقدام کنیم.

حبیبی ابراز کرد: برای خرید گندم و جو و نیز جلوگیری از حضور دلالان برای برهم زدن بازار اقدام مناسب صورت گیرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان