۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مسئول دبیرخانه همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای منصوب شد
کد خبر: ۳۱۲۶۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲ ساعت: ۱۴:۲۹ ↗ لینک کوتاه

در قزوین؛

مسئول دبیرخانه همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای منصوب شد

در قزوین مسئول دبیرخانه همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای منصوب شد.

مسئول دبیرخانه همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای منصوب شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با صدور حکمی «سعید پورایمانی» را به‌عنوان مسئول دبیرخانه دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه در استان قزوین منصوب کرد.

در حکم رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد آمده است:
امروز در شرایطی به سر می‌بریم که انقلاب اطلاعات و ارتباطات، مرزهای ملی را درنوردیده و تحولات شگرفی را در عرصه دوجهانی شدن، خلق بازار جهانی پیام و ایجاد جامعه شبکه‌ای رقم‌زده است.

حجم گسترده محتوای سالم و ناسالم، اطلاعات مفید و غیرمفید و اپلیکیشن ها و برنامه‌های ایمن و غیر ایمن از طریق شبکه‌های مجازی در دسترس همگان قرارگرفته است و در چنین شرایطی ضرورت آموزش سواد رسانه‌ای، اطلاعاتی و دیجیتال به‌عنوان یک ساختار جدید سوادآموزی برای تقویت مهارت بهبود سبک زندگی در فضای مجازی و آشنایی با تهدیدهای فضای مجازی بیشتر از هرزمانی احساس می‌شود.

رسالت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دوازدهم تحقق فضای مجازی سالم، مفید و ایمن است و این امر محقق نمی‌شود مگر با اجرای موفقیت‌آمیز طرح شامد و البته افزایش سواد مجازی عموم مردم از همین رو با توجه به تجارب ارزشمند و سابقه درخشان؛ جنابعالی را به‌عنوان مسئول دبیرخانه دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی در استان قزوین منسوب می‌نماییم.

دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی اواخر آبان ماه امسال با شعار «سواد مجازی و فضای مجازی سالم، مفید و ایمن» با حضور اهالی رسانه و مطبوعات، استادان علوم ارتباطات، دست‌اندرکاران فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال در تهران برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان