۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین آزمون تربیت مربی "سبک زندگی اسلامی" در قزوین برگزار شد
کد خبر: ۳۱۲۵۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲ ساعت: ۸:۲۶ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان:

آزمون تربیت مربی "سبک زندگی اسلامی" در قزوین برگزار شد

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: همزمان با سراسر کشور؛ آزمون تربیت مربی سبک زندگی اسلامی " به رنگ خدا " در قزوین برگزار شد.

آزمون تربیت مربی "سبک زندگی اسلامی" در قزوین برگزار شد
حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: بزرگ‌ترین خطر امروز جامعه گسترش آسیب‌های اجتماعی در بین خانواده‌ها است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروز مقام معظم رهبری‌ رفع آسیب‌های اجتماعی و آموزش سبک زندگی اسلامی در کشور است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ابراز کرد: بر همین اساس طرح «زندگی به رنگ خدا» در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با هدف آموزش مهارت‌های زندگی در سه گرایش مهارت‌های زندگی با رویکرد مهارت‌های فردی، مهارت‌های زندگی با رویکرد ازدواج و خانواده و مهارت‌های زندگی با رویکرد فرزندپروری برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در استان قزوین ۱۸ خانم و ۱۸ آقا در هر گرایش ثبت‌نام و در آزمون مربوط به آن گرایش شرکت کردند.

این مسئول تصریح کرد: آزمون ورودی مربیان طرح از ساعت ۹ صبح اول تیرماه به‌صورت همزمان با سراسر کشور در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) استان قزوین برگزار شد که از این تعداد ۶ خانم و ۶ آقا که بالاترین نمره را کسب کرده اند به دوره آموزشی کشوری راه پیدا می‌کنند.

مجیدی درباره منابع این آزمون گفت: در گرایش مهارت‌های زندگی با رویکرد مهارت‌های فردی، کتاب «مهارت‌های سازگاری» نوشته محمد حسین‌زاده، در گرایش مهارت‌های زندگی با رویکرد ازدواج و خانواده، کتاب «اخلاق در خانواده» نوشته جمعی از نویسندگان و در گرایش مهارت‌های زندگی با رویکرد تربیت فرزندپروری، کتاب «اصول تربیت» به قلم علی اصغر احمدی به‌عنوان منابع آزمون انتخاب شده‌ بود؛ کتابچه شاخص‌ها و ضرورتهای تبیین سبک زندگی اسلامی از منظر مقام معظم رهبری نیز به‌عنوان منبع مشترک برای هر سه گرایش در اختیار مربیان قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از قبولی شرکت‌کنندگان در این آزمون، دوره‌های آموزشی مربیان در تاریخ پانزدهم تیرماه در ۶ دوره یک‌هفته‌ای در استان قم برگزار می‌شود.

مجیدی در پایان گفت: سال گذشته ۴ استاد از استان قزوین در این دوره آموزشی شرکت و بعداز برگزاری آزمون موفق به کسب مدرک تخصصی مربوطه شده اند.
انتهای پیام/2002  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان