۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین همایش "نقش دستگاه قضایی و رسانه در احیاء حقوق عامه" برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۱۲۳۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۳۱ ساعت: ۱۴:۶ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت هفته قوه قضائیه؛

همایش "نقش دستگاه قضایی و رسانه در احیاء حقوق عامه" برگزار می‌شود

به مناسبت هفته قوه قضاییه اولین همایش نقش دستگاه قضایی و رسانه در احیاء حقوق عامه در دادگستری استان قزوین برگزار می‌شود.

همایش "نقش دستگاه قضایی و رسانه در احیاء حقوق عامه" برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ دادگستری کل استان قزوین در جهت لبیک به فرمان امام خامنه ای(حفظه الله) و اجرای دستور ریاست معظم قوه قضاییه و ایضاً عمل به اصول و مواد قانونی مرتبط با احیاء حقوق عامه، به برگزاری اولین همایش نقش دستگاه قضایی و رسانه در احیاء حقوق عامه اقدام می‎کند.

نظر به اینکه پس از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جمع مسئولین عالی قضایی مبنی بر لزوم پرچمداری قوه قضاییه در احیاء حقوق عامه فصل نوینی در مقوله "احیاء حقوق عامه" در قوه قضاییه گشوده شد و نظر به تاکیدات ریاست معظم قوه قضاییه، حضرت آیت الله آملی لاریجانی بر اجرایی شدن فرامین معظم له، دادگستری کل استان قزوین در جهت لبیک به فرمان امام خامنه ای(حفظه الله) و اجرای دستور ریاست معظم قوه قضاییه و ایضاً عمل به اصول و مواد قانونی مرتبط با احیاء حقوق عامه، تمام توان و تلاش مجموعه قضایی استان را بر این مهم معطوف ساخته است.

بر همین مبنا، جهت گیری برنامه‌های هفته قوه قضائیه در سال جاری متاثر از این معنا بوده، به گونه ای که شعار منتخب دادگستری کل استان قزوین برای هفته مزبور "قزوین، پرچمدار احیاء حقوق عامه" در نظر گرفته شده است.

یکی از برنامه‌های ویژه موضوع حقوق عامه، برگزاری همایش "نقش دستگاه قضایی و رسانه در احیاء حقوق عامه" با حضور مدیران ارشد قوه قضاییه است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان