۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۱۰ هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف معدوم شد
کد خبر: ۳۱۱۶۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۸ ساعت: ۸:۴۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک:

۱۰ هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف معدوم شد

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک از ضبط و معدوم سازی بیش از ۱۰ تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

۱۰ هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف معدوم شد
مرتضی یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با عنایت به اجرای طرح تشدید نظارت بر فرآورده‌های خام دامی در ماه مبارک رمضان، بازرسین بهداشتی این اداره از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و کشتارگاه‌های دام و طیور ۱هزار و ۱۶۸مورد بازدید از این مراکز در سطح شهرستان به عمل آوردند.

وی افزود: طی این بازدیدها ۱۰هزار و ۵۴۳کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف و تاریخ گذشته را در بازدید از مراکز عرضه و شرکت‌های بسته بندی و کشتارگاه‌های دام و طیورجمع آوری و از چرخه مصرف خارج کردند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک اذعان کرد: طرح نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی از ابتدای ماه مبارک رمضان در دو نوبت صبح و عصر در سطح شهرستان به اجرا گذاشته شد که بر این اساس ۲ واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

یعقوبی تصریح کرد: واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی شامل فروشگاه‌های مرغ و ماهی، قصابی‌ها، کشتارگاه‌ها و رستوران‌ها، موظفند تا محصولی با کیفیت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهند.

وی عنوان کرد: در صورت عرضه محصول تاریخ گذشته، اداره دامپزشکی برخوردی قانونی با واحد متخلف خواهد داشت و در برخورد با تخلفاتی که با سلامت جامعه را نشانه می‌روند، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان