۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آقاجانیان; کار تیم ملی سخت است اما می‌خواهیم به دور بعد صعود کنیم/مراکش توانایی شکست اسپانیا و پرتغال را دارد+فیلم
کد خبر: ۳۱۱۶۰۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

آقاجانیان; کار تیم ملی سخت است اما می‌خواهیم به دور بعد صعود کنیم/مراکش توانایی شکست اسپانیا و پرتغال را دارد+فیلم

مربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: کار تیم ملی سخت است اما می‌خواهیم به دور بعد صعود کنیم.

آقاجانیان; کار تیم ملی سخت است اما می‌خواهیم به دور بعد صعود کنیم/مراکش توانایی شکست اسپانیا و پرتغال را دارد+فیلم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری صبح قزوین از روسیه، مارکار آقاجانیان در حاشیه تمرین تیم ملی، گفت: بعد از برد مقابل مراکش شرایط خوب است. بازی با مراکش تمام شده و به فکر دیدار با اسپانیا هستیم. با افتادگی به این بازی می‌رویم. اسپانیا و پرتغال دو قهرمان جام جهانی هستند. با هدفی که شروع کردیم کار را پیش می‌بریم و می‌خواهیم به دور بعد برویم. کارمان سخت است اما تلاش مان را می‌کنیم.

وی در مصدومان تیم ملی تصریح کرد: کادر پزشکی به صورت شبانه روزی کار می‌کنند تا تمام بازیکنان به بازی برسند. تا به الان شرایط امیدوار کننده است اما روز قبل از بازی همه چیز مشخص می‌شود این بازیکنان تمرین می‌کنند اما به صورت اختصاصی هم تمریناتی دارند.

آقاجانیان در مورد صدرنشینی ایران در گروه مرگ، یادآور شد: در حال حاضر ما صدر جدول هستیم اما اجازه بدهید بازی با اسپانیا برسد. ما فعلا جشن نمی‌گیریم کار ما سه قسمت دارد و به بخش دوم رسیدیم. جشن نمی‌گیریم اما برای رسیدن به هدفمان تلاش می‌کنیم.

مربی تیم ملی در مورد اینکه آیا کی‌روش سورپرایزی برای بازی با اسپانیا دارد، اظهار داشت: کی‌روش سعی می‌کند همیشه کار خود را تا آخرین لحظه پیش ببرد. ما مراکش را بردیم اما این تیم بسیار با کیفیت است. مراکش با کیفیتی که دارد شانس صعود دارد و توانایی شکست اسپانیا و پرتغال را دارد.

وی در مورد اینکه مربی مراکش به دام کی‌روش افتاد و آیا ممکن است این شرایط برای مربی اسپانیا و پرتغال هم به وجود بیاید، عنوان کرد: با تمام احترامی که برای همه مربیان قائل هستم فقط در مورد تیم خودمان صحبت می‌کنم. ما در هر بازی تمرکز و برنامه داریم و باید مقابل اسپانیا مثل بازی با مراکش با تمرکز بازی کنیم.

آقاجانیان در مورد اینکه چه درگیری بین نیمکت ایران و مراکش در پایان بازی با این تیم به وجود آمد، گفت: خطایی شد و درگیری بین بازیکنان به وجود آمد این مسائل در فوتبال طبیعی است.

وی در مورد اینکه کادرفنی ایران در این مسائل خیلی خوب عمل می‌کند، گفت:‌ چیزی که مهم است همدلی تیم است. بازیکنی مثل قلی‌زاده که بازی نمی‌کند شما می‌بینید از گلزنی ایران چقدر خوشحال می‌شود بازیکنان ما تا آخرین لحظه برای این هدف می‌جنگند.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان