۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تکمیل شبکه فاضلاب ناصرآباد نیازمند ۴۳ میلیارد ریال هزینه است
کد خبر: ۳۱۱۴۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۷ ساعت: ۹:۱۵ ↗ لینک کوتاه

معاون فنی شرکت آب و فاضلاب قزوین:

تکمیل شبکه فاضلاب ناصرآباد نیازمند ۴۳ میلیارد ریال هزینه است

معاون فنی شرکت آب و فاضلاب قزوین گفت: در مجموع تاکنون برای اجرای شبکه فاضلاب در شهرک ناصرآباد ۴۸ میلیارد ریال هزینه شد که برای تکمیل طرح نیازمند ۴۳ میلیارد ریال دیگر نیاز است.

تکمیل شبکه فاضلاب ناصرآباد نیازمند ۴۳ میلیارد ریال هزینه است
مجید گلابگیرها در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  از اتمام خط انتقال شبکه جمع آوری فاضلاب شهرک ناصرآباد قزوین به طول 2.235 متر و با صرف هزینه ای بالغ بر 9 میلیارد ریال به سمت تصفیه خانه فاضلاب شهر محمود آباد نمونه خبر داد.

وی افزود: برای شبکه جمع آوری فاضلاب خانگی داخلی شهرک ناصر آباد 27 کیلومتر طراحی شده که از این مقدار تاکنون بیش از 15 کیلومتر و با صرف هزینه ای بالغ بر 34 میلیارد ریال اجرا شده است.

معاون فنی شرکت آب و فاضلاب قزوین تصریح کرد: بر اساس جمعیت دوره طرح 20 هزار نفر برآورد شده که تعداد 6600 آحاد انشعاب فاضلاب جهت واگذاری پیش بینی شده و هم اکنون 1333 انشعاب با صرف هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد ریال نصب شده است.

وی ظرفیت فاضلاب تولیدی در انتهای طرح را بدون محاسبه روان آب‌ها و نشتاب، به طور میانگین 3 هزار مترمکعب در شبانه روز عنوان نمود.

گلابگیرها عنوان کرد: در مجموع تاکنون برای اجرای شبکه فاضلاب در شهرک ناصرآباد 48 میلیارد ریال هزینه شد که برای تکمیل طرح نیازمند 43 میلیارد ریال دیگر نیاز است.

وی حل معضل بهداشتی منازل، ارتقاء بهداشت عمومی، جلوگیری از آسیب به پی ساختمان‌ها، جلوگیری از ورود آلودگی به منابع آب‌های زیرزمینی، بازچرخانی پساب در بخش کشاورزی و غیره را از جمله فواید اجرای طرح‌های شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب عنوان کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان