۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین پرتغال ۳ - اسپانیا ۳/ رونالدو هت تریک کرد، ایران صدرنشین گروه مرگ شد
کد خبر: ۳۱۱۲۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۶ ساعت: ۱۱:۳۷ ↗ لینک کوتاه

جام جهانی روسیه - ۲۰۱۸

پرتغال ۳ - اسپانیا ۳/ رونالدو هت تریک کرد، ایران صدرنشین گروه مرگ شد

در چارچوب دومین بازی گروه B.، پرتغال مقابل اسپانیا به تساوی ۳ بر ۳ رسید.

پرتغال ۳ - اسپانیا ۳/ رونالدو هت تریک کرد، ایران صدرنشین گروه مرگ شد
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، دیدار تیم‌های پرتغال و اسپانیا در گروه B از ساعت 22:30 آغاز شد.پیش از این دیدار تیم ملی ایران در همین گروه با یک گل مراکش را شکست داده بود.

تیم ملی اسپانیا

داوید دخیا، جرارد پیکه، سرخیو راموس، ناچو، یوردی آلبا، سرخیو بوسکتس، کوکه، داوید سیلوا، آندرس اینیستا، ایسکو و دیگو کاستا.
سرمربی: فرناندو هیه‌رو

تیم ملی پرتغال


روی پاتریسیو، په‌په، ژوزه فونته، سدریک سوارس، رافائل گریرو، ویلیام کاروالیو، ژوائو موتینیو، برناردو سیلوا، بروتو فرناندس، کریستیانو رونالدو و گونزالو گوئدس.
سرمربی: فرناندو سانتوس

گزارش لحظه به لحظه/ پرتغال 2 - اسپانیا 1

پرتغالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و خیلی زود توانستند به گل برسند. رونالدو در دقیقه 4 برای پرتغال پنالتی گرفت و خودش این فرصت را تبدیل به گل کرد.

گزارش لحظه به لحظه/ پرتغال 2 - اسپانیا 1

پس از گل پرتغال ، اسپانیا پیش کشید و فشار زیادی روی دروازه پرتغال آورد . در دقیقه 10 ارسال آلبا به کاستا رسید که او سیلوا را صاحب توپ کرد ولی شوت او از داخل محوطه جریمه با اختلاف زیادی از دروازه پرتغال به اوت رفت.

در دقیقه 24 اسپانیا گل مساوی را به ثمر رساند. دیگو کاستا روی اشتباه پپه پشت محوطه جریمه اسپانیا صاحب توپ شد و توانست دروازه حریف را باز کند.

گزارش لحظه به لحظه/ پرتغال 2 - اسپانیا 1

اسپانیایی ها بعد از گل مساوی نیز همچنان تیم برتر میدان بودند و پرتغال را تحت فشار گذاشتند. ایسکو لحظاتی پس از گل می توانست گل دوم لاروخا را به ثمر برساند اما شوت پشت محوطه جریمه او به تیر افقی دروازه برخورد کرد و با بدشانسی وارد دروازه نشد.در این صحنه با استفاده از تکنولوژی خط دروازه مشخص شد که توپ گل نشد.

در دقیقه 34 آلبا پس از نفوذ از سمت چپ زمین با پاس زمینی توپ را به اینیستا رساند که ضربه او با کمترین اختلاف ممکن از کنار دروازه پرتغال به بیرون رفت.

در حالی که اسپانیا توپ و میدان را در اختیار گرفته بود اما پرتغال روی یک موقعیت نصفه و نیمه در دقیقه 44 به گل دوم رسید. توپ پشت محوطه جریمه اسپانیا به رونالدو رسید و او شوتی محکم را روانه دروازه حریف کرد و ضربه او روی اشتباه مسلم دخیا وارد دروازه اسپانیا شد.

در نهایت نیمه نخست با پیروزی دو بر یک پرتغال به پایان رسید.

نیمه دوم نیز با برتری اسپانیا آغاز شد. شاگردان فرناندو هیرو برای جبران شکست گام به میدان گذاشتند . فشار زیادی روی دروازه پرتغال ایجاد کردند.

در دقیقه 55 اسپانیا گل دوم را هم به ثمر رساند.سانتر داوید سیلوا روی ضربه خطا به بوسکتس رسید و او توپ را روی دروازه فرستاد و دیگو کاستا گل دوم را زد تا او هم مانند رونالدو دبل کرده باشد.

گزارش لحظه به لحظه/ پرتغال 2 - اسپانیا 3

اسپانیا پس از به تساوی کشاندن بازی به حملاتش ادامه داد و خیلی زود به گل سوم رسید.در دقیقه 58 سانتر روی دروازه رتغال توسط مدافعان برگشت داده شد اما ناچو فرناندز روی ریباند از پشت محوطه جریمه شوتی محکم روانه دروازه پاتریسیو کرد و به توپ به تور دروازه چسبید.

بازی پس از گل سوم اسپانیا آرامتر شد و پرتغال از لاک دفاعی بیرون آمد و جلو کشید.البته آنها نمی توانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه ایجاد کنند و تقریبا بازی به تعادل کشیده شد.

در دقیقه 71 ارسال زمینی آلبا را کاستا نتوانست استفاده کند تا شوت بی‌دقت او راه اوت را پیش بگیرد.

دقیقه 79 در حالی که دخیا دروازه را خالی کرده بود، رونالدو قصد چیپ زدن داشت که موفق نبود .

در دقیقه 87 یک ضربه خطا پشت محوطه جریمه نصیب پرتغال شد. رونالدو پشت توپ ایستاد و توانست دروازه را باز کند تا ضمن هت تریک در این مسابقه بازی را به تساوی بکشاند.

پرتغال 3 - اسپانیا 3/هت تریک رونالدو، ایران را صدرنشین گروه کرد

اسپانیا بعد از دریافت گل مساوی به هم ریخت و پرتغال فرصت این را داشت که گل چهارم را هم بزند اما این بار رونالدو نتوانست ضربه ای به سمت دروازه بزند و مدافعان اسپانیا توپ را دور کردند.

در نهایت مسابقه با تساوی سه بر سه به پایان رسید تا تیم ملی ایران در پایان دور نخست رقابتهای جام جهانی صدرنشین گروه اول مسابقات باشد.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان