۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بن عطیه; حضور دوباره مراکش در جام جهانی پس از ۲۰ سال عالی است/امیدوارم مقابل ایران گل بزنم
کد خبر: ۳۱۱۰۳۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

بن عطیه; حضور دوباره مراکش در جام جهانی پس از ۲۰ سال عالی است/امیدوارم مقابل ایران گل بزنم

بازیکن تیم ملی مراکش گفت: حضور دوباره مراکش پس از ۲۰ سال در جام جهانی، عالی است و می‌خواهیم خودمان را اثبات کنیم.

بن عطیه; حضور دوباره مراکش در جام جهانی پس از ۲۰ سال عالی است/امیدوارم مقابل ایران گل بزنم

به گزارش خبرنگار اعزامی صبح قزوین از روسیه، بن عطیه در نشست خبری پیش از بازی با ایران گفت: این یک واقعیت خارق‌العاده است. ۲۰ سال بعد از فرانسه دوباره به جام جهانی آمدیم و این عالی است. امیدوارم فردا گل بزنیم تا به اهداف خودمان برسیم. باید از لحظات فرخنده استفاده کنیم. برای هواداران مراکشی که به روسیه آمدند و چه کسانی که در کشور خودمان حضور دارند.

بازیکن تیم ملی مراکش در مورد اینکه تیم شما تلاش زیادی برای صعود انجام داد، گفت: این کار تجربه تازه‌ای نبوده، اما در فوتبال به چیزی می‌رسید که شایسته‌اش هستید، ما برای صعود تلاش کردیم و هیچ چیز به ما بخشیده نشد،‌ ما می‌خواهیم خودمان را اثبات کنیم چون شایسته احترام هستیم. 

مدافع تیم مراکش درباره اینکه شما لبخند می‌زنید و آیا فشار زیادی روی تیم شما وجود ندارد، ادامه داد: ما همیشه دوست داریم لبخند بزنیم، اما می‌دانیم که در بازی‌ها و تمرینات چطور با جدیت حاضر شویم. ما جوان‌ترین تیم جام جهانی هستیم اما فشاری روی بازیکنان جوان ما نیست، بلکه فشار روی بازیکنان باتجربه است. شاید این اولین و آخرین حضور من در جام جهانی باشد، اما هیچ فشاری احساس نمی‌کنیم و باید بازی خودمان را انجام دهیم، ما یک روزه تغییر نخواهیم کرد هر چند که می‌دانیم فشارهایی هم وجود دارد. 

وی در پاسخ به این سؤال که مردم شما بیست سال برای حضور در جام جهانی انتظار کشیدند و حالا چه احساسی دارید، گفت: این نشان می‌دهد که مردم ما احساس عمیقی به فوتبال دارند، بیست سال زیاد است اما خوشحالیم که اینجا هستیم، توانایی خود را می‌دانیم و متمرکز و آرام هستیم. این آرامش به ما کمک می‌کند تا در این جام جهانی که خاص است، نشان دهیم که در چه سطحی هستیم، با حضور مربی جدید هم سطح فوتبالمان تغییر کرده است. 

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان