۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بن عطیه; حضور دوباره مراکش پس از ۲۰ سال در جام جهانی، عالی است/امیدوارم مقابل ایران گل بزنم
کد خبر: ۳۱۱۰۲۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

بن عطیه; حضور دوباره مراکش پس از ۲۰ سال در جام جهانی، عالی است/امیدوارم مقابل ایران گل بزنم

بازیکن تیم ملی مراکش گفت: حضور دوباره مراکش پس از ۲۰ سال در جام جهانی، عالی است و می‌خواهیم خودمان را اثبات کنیم.

بن عطیه; حضور دوباره مراکش پس از ۲۰ سال در جام جهانی، عالی است/امیدوارم مقابل ایران گل بزنم

به گزارش خبرنگار اعزامی صبح قزوین از روسیه، بن عطیه در نشست خبری پیش از بازی با ایران گفت: این یک واقعیت خارق‌العاده است. ۲۰ سال بعد از فرانسه دوباره به جام جهانی آمدیم و این عالی است. امیدوارم فردا گل بزنیم تا به اهداف خودمان برسیم. باید از لحظات فرخنده استفاده کنیم. برای هواداران مراکشی که به روسیه آمدند و چه کسانی که در کشور خودمان حضور دارند.

بازیکن تیم ملی مراکش در مورد اینکه تیم شما تلاش زیادی برای صعود انجام داد، گفت: این کار تجربه تازه‌ای نبوده، اما در فوتبال به چیزی می‌رسید که شایسته‌اش هستید، ما برای صعود تلاش کردیم و هیچ چیز به ما بخشیده نشد،‌ ما می‌خواهیم خودمان را اثبات کنیم چون شایسته احترام هستیم. 

مدافع تیم مراکش درباره اینکه شما لبخند می‌زنید و آیا فشار زیادی روی تیم شما وجود ندارد، ادامه داد: ما همیشه دوست داریم لبخند بزنیم، اما می‌دانیم که در بازی‌ها و تمرینات چطور با جدیت حاضر شویم. ما جوان‌ترین تیم جام جهانی هستیم اما فشاری روی بازیکنان جوان ما نیست، بلکه فشار روی بازیکنان باتجربه است. شاید این اولین و آخرین حضور من در جام جهانی باشد، اما هیچ فشاری احساس نمی‌کنیم و باید بازی خودمان را انجام دهیم، ما یک روزه تغییر نخواهیم کرد هر چند که می‌دانیم فشارهایی هم وجود دارد. 

ادامه دارد...

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان