۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برنامه‌های «نور باران» و «شکرانه» از شبکه قزوین پخش می‌شود
کد خبر: ۳۱۰۹۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۴ ساعت: ۱۲:۳۳ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت عید سعید فطر؛

برنامه‌های «نور باران» و «شکرانه» از شبکه قزوین پخش می‌شود

به مناسبت عید سعید فطر برنامه‌های «نور باران» و «شکرانه» از شبکه قزوین پخش می‌شود.

برنامه‌های «نور باران» و «شکرانه» از شبکه قزوین پخش می‌شود
ابوالفضل معصومی فر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: شبکه‌های استانی سیما و صدای مرکز قزوین با ویژه برنامه‌های «نور باران» و «شکرانه» تعطیلات عید سعید فطر راه همراه مخاطبان خواهند بود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین افزود: این برنامه‌ها با هدف پاسداشت عید سعید فطر، شکر گذاری یک ماه روزه داری و بندگی، همراهی با مردم درجشن عید سعید فطر و ایجاد فضایی عیدانه و شادمانه در جامعه، تقویت سنت حسنه صله رحم وآشنایی با آداب ورسوم مسلمانان جهان در عیدسعید فطر از شبکه های استانی سیما وصدای مرکز قزوین پخش می‌شود.

وی اذعان کرد: ویژه برنامه‌های «نور باران» و «شکرانه» دارای بخش‌های مختلفی همچون گزارش مردمی، گزارش از جشن‌های عیدفطر، نمایش رادیویی، گفتگو با هنرمندان، شعر خوانی، مسابقه و گفتگوی تلفنی با گزارشگران مراکز استان‌های کشور در مورد آداب و رسوم مردم نقاط مختلف ایران است.

این مسئول بیان کرد: ویژه برنامه تلویزیونی «نورباران» به تهیه کنندگی محسن آقالر از ساعت 10 تا 11 روز عید فطر از سیمای مرکز قزوین پخش می شود و ویژه برنامه ی «شکرانه» هم به تهیه کنندگی کوروش دهخدانیا از ساعت 9:30 تا 11 در تعصیلات عید فطر از صدای مرکز قزوین پخش خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان