۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین استقبال ۱۰ هزارنفری از برنامه‌های قرآنی در بقاع متبرکه بوئین زهرا
کد خبر: ۳۱۰۸۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۳ ساعت: ۱۴:۳۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره اوقاف شهرستان بوئین زهرا خبرداد:

استقبال ۱۰ هزارنفری از برنامه‌های قرآنی در بقاع متبرکه بوئین زهرا

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوئین زهرا گفت: در مجموع نزدیک به ۱۰ هزار نفر از مردم از برنامه‌های مختلف قرانی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در ماه مبارک رمضان استقبال و استفاده معنوی داشتند.

استقبال ۱۰ هزارنفری از برنامه‌های قرآنی در بقاع متبرکه بوئین زهرا
مجید نانکلی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه به عنوان یکی از متولیان اصلی و محوری و در راستای فعالیت و برنامه‌های قرآنی، در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های قرآنی را اجراء کرد.

وی با تاکید بر اینکه اشتیاق وعلاقه مردم در ماه مبارک رمضان به برنامه‌های قرآنی رشد چند برابری دارد،  افزود: امسال ویژه‌های برنامه‌های قرآنی در سطح بقاع متبرکه شهرستان بوئین زهرا برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوئین زهرا اذعان کرد: شاخص ترین برنامه‌های قرآنی اداره اوقاف وامور خیریه شهرستا ن بوئین زهرا دعوت از قاریان برجسته و بین الملی قرآن برای حضور در محافل انس قرآن در سطح شهرستان‌های بوئین زهرا و آوج بوده است.

این مسئول تصریح کرد: برگزاری محفل انس باقرآن در امامزاده منور خاتون (س) شهر دانسفهان و امامزاده محمد طاهر آوج با قرائـت قاریان برجسته بین الملی و استانی از جمله محمد جاوید اکبری از برنامه های شاخص ماه مبارک رمضان بوده است.
 
وی یادآور شد: ضیافت الهی و مراسم خدیجه مادر همزمان وفات حضرت خدیجه کبری (س) در امامزاده منورخاتون (س) برگزارشد.
 
نانکلی ادامه داد: برگزاری مراسم ترتیل خوانی و جزء خوانی در امامزاده شاخص از جمله امامزاده منور خاتون(س)، امامزاده محمد طاهر آوج، امامزاده ابراهیم حسین آباد و امامزاده قاسم روستای لیا بخش دیگری از برنامه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بوئین زهرا در ماه مبارک رمضان است.

وی در پایان گفت: در مجموع نزدیک به ۱۰ هزار نفر از مردم از برنامه‌های مختلف قرانی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در ماه مبارک رمضان استقبال و استفاده معنوی داشتند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان