۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سنگ مزار ۱۲۰ شهید قزوین تعویض می‌شود
کد خبر: ۳۱۰۶۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۲ ساعت: ۱۴:۱۳ ↗ لینک کوتاه

با تصویب لایحه در شورای شهر قزوین؛

سنگ مزار ۱۲۰ شهید قزوین تعویض می‌شود

با تصویب لایحه شهرداری در شورای اسلامی شهر قزوین، یکصد و ۲۰ سنگ مزار شهید در گلزار شهدای شهر قزوین تعویض می‌شود

سنگ مزار ۱۲۰ شهید قزوین تعویض می‌شود
فرج‌الله فصیحی‌رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از شهرداری قزوین درخواست مساعدت یک میلیارد و 200 میلیون ریال جهت تعویض یکصد و 20 سنگ مزار شهید در گلزار شهدای شهر قزوین کرده است.

وی افزود: شهرداری قزوین براساس درخواست بنیاد، لایحه‌ای را به شورای اسلامی شهر قزوین ارایه کرد تا مورد بررسی قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: لایحه‌ی مساعدت شهرداری جهت تعویض سنگ مزار شهدا بعد از بررسی‌های لازم توسط اعضای شورای اسلامی قزوین مورد تصویب قرار گرفت.

فصیحی‌رامندی با اشاره به اینکه سنگ‌های مزار شهدا یک بار ساماندهی شده‌اند، گفت: با توجه به گذشت زمان این سنگ‌ها به دلایل حوادث طبیعی تخریب و فرسوده شد‌ه‌اند.

وی افزود: از سال‌های گذشته تعویض سنگ مزار شهدای شهر قزوین شروع شده و در سال جاری نیز شهرداری هزینه‌ی یکصد و 20 سنگ را پرداخت خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه امروز ما هر چه داریم به برکت خون شهیدان است، گفت: تعویض سنگ مزار شهدای قزوین کمترین کاری‌ست که ما می‌توانیم در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی آنها انجام دهیم.

گفتنی است؛ در گلزار شهدای شهر قزوین یک هزار و یکصد سنگ مزار شهید است که تاکنون تعویض برخی از سنگ‌ها انجام شده و همچنان نیز ادامه دارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان