۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین عکسی که تنش‌های میان سران گروه هفت را لو می‌دهد!
کد خبر: ۳۱۰۳۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۰ ساعت: ۱۷:۶ ↗ لینک کوتاه

دولت آلمان منتشرکرد:

عکسی که تنش‌های میان سران گروه هفت را لو می‌دهد!

دولت آلمان عکسی از نشست سران گروه هفت منتشر کرد که روابط پرتنش سران این گروه را به خوبی به تصویر می‌کشد.

عکسی که تنش‌های میان سران گروه هفت را لو می‌دهد!
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین  به نقل از آسوشیتدپرس، یک عکس که در حاشیه نشست گروه هفت از حالت گفتگوی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، و «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان، گرفته شد تمام تنش‌های گروه هفت را به تصویر می‌کشد.

حالت بدن این دو مقام عالی رتبه در گروه هفت نشان می‌دهد سران کشور‌های صنعتی جهان جلسه‌ای ستیزه جویانه داشته اند. عکس زیر را عکاس دولت آلمان گرفته است.

عکس مرکل و ترامپ تمام تنش‌های گروه هفت را لو داد

همانطورکه در این عکس نمایان شده، مرکل در حالتی ایستاده که نشان‌د‌هنده به ستوه آمدنش از گفته‌های ترامپ است و دستش را نیز روی میز قرار داده و به ترامپ خیره شده است. در مقابل، ترامپ که ظاهری حق به جانب به خود گرفته، دست به سینه نشسته و به مرکل خیره شده است. «شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن، نیز دست به سینه در کنار دونالد ترامپ ایستاده و «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه در کنار مرکل است و کمی به جلو خم شده است.

این عکس را سخنگوی آنگلا مرکل در یک پیام توییتری منتشر کرد. کاخ سفید نیز مدت کوتاهی پس از آن عکسی را منتشر کرد که مرکل، آبه و نخست وزیر ترودو به حرف‌های ترامپ گوش می‌دادند.

شایان ذکر است، اقدامات و اظهارات جنجالی رئیس‌جمهور آمریکا در این اواخر درباره وضع تعرفه‌های گمرکی موجب تیره شدن روابط این کشور با متحدان خود شده است.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان