۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ویکی‌پدیا صفحه «یاسی اشکی» را حذف کرد +عکس
کد خبر: ۳۱۰۳۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۰ ساعت: ۱۶:۲۲ ↗ لینک کوتاه

در اقدامی عجیب؛

ویکی‌پدیا صفحه «یاسی اشکی» را حذف کرد +عکس

میان، "دانشنامه آزاد ویکی‌پدیا" شب گذشته در اقدامی عجیب و بعد از اضافه شدن دلایل منتقدین به دروغ بودن اظهارات یاسی اشکی و پشت پرده واکسن HPV، صفحه یاسی اشکی را حذف کرد.

ویکی‌پدیا صفحه «یاسی اشکی» را حذف کرد +عکس
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،در روز سه‌شنبه ۸ خرداد، در دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان، برنامه بسیار پربیننده «ماه‌عسل» با اجرای احسان علیخانی، از فردی به نام «یاسمن اشکی» با سابقه یک دهه بیماری ناشناخته با علائمی مشابه ایدز دعوت کرد که به‌تازگی و بعد از کنترل بیماری بسیار نادر و ناشناخته‌اش به کشور بازگشته اس، مهمانی که اظهاراتش تناقضات بسیار جدی داشت و بعضی از کارشناسان از اساس، اظهارات وی را دروغ دانستن؛ از سوی دیگرف بعد از تبلیغ مهمان برنامه علیخانی از واکسنHPV ؛ موجی از انتقاد علیه علیخانی و مهمان ماه عسل به وجود آمد.

منتقدین معتقد بودند که تبلیغ واکسن HPV در حالی در رسانه ملی انجام شده است که در بسیاری از کشورهای دیگر، استفاده از این واکسن به خاطر خطراتی که برای سلامتی زنان و دختران داشته، ممنوع شده است و چرا رسانه ملی بدون هیچ زمینه و تحقیق، اجازه چنین برنامه‌ای را صادر کرده است.

اما در این میان، "دانشنامه آزاد ویکی‌پدیا" شب گذشته در اقدامی عجیب و بعد از اضافه شدن دلایل منتقدین به دروغ بودن اظهارات یاسی اشکی و پشت پرده واکسن HPV، صفحه یاسی اشکی را حذف کرد که در تصاویر زیر، مشخص است.

صفحه ویکی‌پدیا "یاسی اشکی" قبل از حذف شدن
صفحه ویکی‌پدیا "یاسی اشکی" بعد از حذف شدن
دلایل ویکی پدیا برای حذف صفحه "یاسی اشکی"




انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان