۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ضیافت افطاری ویژه ۵۰۰ یتیم و مددجوی قزوینی برگزار شد
کد خبر: ۳۱۰۲۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۰ ساعت: ۹:۸ ↗ لینک کوتاه

با اختصاص هزینه شخصی مدیران استانداری؛

ضیافت افطاری ویژه ۵۰۰ یتیم و مددجوی قزوینی برگزار شد

ضیافت افطاری و اکرام ایتام قزوین به میزبانی استاندار و مدیران استانداری قزوین برگزار شد.

ضیافت افطاری ویژه ۵۰۰ یتیم و مددجوی قزوینی برگزار شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ استاندار و مدیران استانداری در این مراسم با هزینه شخصی از 500 مددجوی و یتیم استان قزوین میزبانی کردند.

عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین در حاشیه این مراسم اظهار کرد: یکی از اموری که در آموزه‌های اسلامی در ماه مبارک رمضان بسیار بر آن تاکید شده، اطعام مومنان روزه دار به ویژه ایتام است.

وی با بیان اینکه در حقیت ما میزبان ضیافت افطاری نیستیم؛ بلکه خود ایتام به عنوان میزبانان حقیقی در این مراسم حاضر بودند، یادآور شد: مسئولان در واقع تنها خدمتگزاران آنها محسوب می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: از بودن در کنار مددجویان و همسفره شدن با آنها خوشحال هستیم چون موجب آشنا شدن با واقعیت‌های جامعه شده و در شخصیت و رفتار مدیران و مسئولان نیز بسیار تاثیر گذار است.

به گفته زاهدی، اگرچه ایتام پدر ندارند اما خداوند حامی واقعی آنها است و نباید هیچگاه خود را تنها بپندارند.

استاندار قزوین اضافه کرد: همیشه تاکید کرده ایم که مدیران و مسئولان به مردم نیازمند هستند و باید برای توفیق خدمت رسانی به آنان شکرگذار درگاه الهی باشند.

وی کمیته امداد را نهاد یادگار حضرت امام (ره) دانست و گفت: این نهاد کار خدمت رسانی به مددجویان را برعهده دارد و امیدواریم در ادامه شاهد توفیق هرچه بیشتر آن در مسیرخدمت رسانی به جامعه هدف باشیم.

گفتنی است؛ استان قزوین یک هزار و 700 یتیم دارد که از کمیته امداد امام (ره) خدمات دریافت می‌کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان