۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین شهادت مامور نیروی انتظامی در درگیری با سوداگران مرگ
کد خبر: ۳۱۰۱۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱۹ ساعت: ۱۱:۳۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان کرمان خبرداد:

شهادت مامور نیروی انتظامی در درگیری با سوداگران مرگ

فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری شامگاه جمعه پلیس جیرفت با سوداگران مرگ خبر داد و گفت: در این درگیری یک نفر از ماموران انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهادت مامور نیروی انتظامی در درگیری با سوداگران مرگ
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران انتظامی جیرفت روز گذشته با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر اینکه گروهی ازقاچاقچیان مواد مخدر محموله‌ای از مواد را از شرق کشور بارگیری و قصد انتقال به عمق کشور دارند، کسب کردند.

شهادت استوار جوان در مبارزه بامواد مخدر

وی افزود: در همین راستا، پلیس در ساعات پایانی روز جمعه ۱۸ خرداد ماه ضمن شناسایی مسیر‌های احتمالی عبور سوداگران مرگ، خودروی قاچاقچیان را در ورودی شهر جیرفت تحت تعقیب قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در این عملیات، پلیس به منظور متوقف کردن خودروی تحت تعقیب، با صادر کردن دستور ایست به راننده خودرو‌ی مورد نظر، با سرنشینان مسلح خودروی سواری درگیر شد.

وی اظهار داشت: در این درگیری مسلحانه، سوداگران مرگ با شلیک تیر به سمت ماموران انتظامی، استوار فردین سنجری را به درجه رفیع شهادت رساندند و یک زن عابر را نیز مجروح کرده و با به جا گذاشتن خودروی حامل مواد مخدر و سرقت یکدستگاه خودروی عبوری، از صحنه درگیری متواری شدند.

سردار بنی اسدی فر گفت: در این درگیری و بازرسی از خودروی توقیف شده، بیش از نیم تن مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی بیان کرد: عملیات پلیس در منطقه برای دستگیری قاچاقچیان مسلح ادامه دارد.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان