۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین توان موشکی ایران جرات تعرض به دشمن را نمی‌دهد/ تجربه فلسطین ثابت کرد استکبار جهانی فقط زبان مقاومت را می‌فهمد
کد خبر: ۳۰۹۹۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱۸ ساعت: ۱۴:۵۷ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در قزوین:

توان موشکی ایران جرات تعرض به دشمن را نمی‌دهد/ تجربه فلسطین ثابت کرد استکبار جهانی فقط زبان مقاومت را می‌فهمد

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در قزوین گفت: امروز توان بازدارندگی موشکی ایران به گونه ای است که رهبری می‌فرمایند اگر یکی بزنند ده تا خواهند خورد و همین مقاومت است که کسی جرات نقشه کشیدن علیه ما را ندارد.

توان موشکی ایران جرات تعرض به دشمن را نمی‌دهد/ تجربه فلسطین ثابت کرد استکبار جهانی فقط زبان مقاومت را می‌فهمد
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ؛ سردار رسول سنایی راد، معاون سیاسی، عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا ظهر امروز( جمعه) در مراسم پایانی راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: تقارن لیله القدر و شهادت امام علی(ع) با دفاع از مظلومین پیوند دارد و حضور امروز شما حرکتی علنی برای دفاع از مظلومان و پیامی برای صهیونیست‌هاست.

وی اذعان کرد: فلسطین حلقه وصل سه قاره است و این کشور اسلامی خط فاصل غرب به شرق جهان اسلام است و بهترین موقعیت‌ را برای اشغال صهیونیست‌ها دارد.

این مقام مسئول ابراز کرد: صهیونیست‌ها به عنوان اشغالگران بخشی از سرزمین‌های اسلامی شناخته شده اند و این رژیم در گام اول بخشی از زمین‌های فلسطین را خریداری کرد و در گام بعدی با تکیه بر زور قصد اشغال کل این سرزمین را دارد.

معاون سیاسی، عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا افزود: یهودی‌ها با ادعای نژاد پرستی خود که افسانه‌ای بیش نیست، اقدامی سیاسی برای گسترش جمعیتی خود دارند و از تمام قوای خود برای این زورگویی استفاده می‌کنند.

وی عنوان کرد: بازگشت یه سیاست دینی به عنوان پشتوانه سیاسی تنها چیزی است که موجب شده این روند به چالش بیفتد و صهیونیست‌ها ترس احیای اسلام در این منطقه را دارند.

سنایی راد مطرح کرد: زمانی که فلسطینی‌ها از ارتش عربی مایوس شدند به سمت اسلامی شدن حرکت کردند که با این حرکت اولین سیلی محکم را به صهیونیست‌ها زد و باعث شد که آنها تیر آخر آتش بس را بزنند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که "اگر یکی بزنند، ده تا خواهند خورد،" گفت: مقاومت و اقتدار امت سلاحی است که رژیم صهونیستی را ساکت می‌کند و راهبری سازنده در برابر زورگویی‌های این اشغالگران است.

معاون سیاسی، عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا بیان کرد: راهپیمایی امروز مردم ما در پژواک غلط صهیونیست‌ها و در برابر محاسبات اشتباه دشمن که ما همراه با فلسطینی‌ها هستیم، دیدنی بود و آنها نمی‌دانند که مقاومت است که می‌تواند تجلی تاب و تحمل مردم ما باشد.

این مقام مسئول اظهار کرد: امریکایی‌ها به دنبال جدایی فلسطین از نظام اسلامی هستند و برای اجرایی کردن اهداف خود به دنبال حماقت فردی مشابه صدام هستند که رد پای خیانت آل سعود را در این ماجرا می‌بینید.

وی تصریح کرد: امریکا زمانی به جنگی وارد می‌شود که سه شرایط اصلی را داشته باشد اینکه؛ نتیجه جنگ پیروزی باشد، حوزه راهبردی را مصون نگه دارند و جنگ طولانی نشود که هیچ کدام یک از آنها را نمی‌توانند در مقابل ایران تضمین کنند.

سنایی راد اشاره کرد: آقای ترامپ رسما اعلام کرد که امریکا پشت داعش است؛ اما امروز هم افغان‌ها و نیروهای اطلاعاتی عراق و سوریه اعلام می‌کنند امریکا در تمام این خیانت‌ها دست دارد و تجربه برجام و تجربه‌‌‌های برآمده از جنگ‌های اتفاق افتاده در فلسطین به ما می‌گوید که چاره ای جز مقاومت نداریم.

معاون سیاسی، عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا گفت: امروز توان بازدارندگی موشکی ایران به گونه ای است که مقام معظم رهبری با اقتدار و صلابت می‌فرمایند اگر یکی بزنند ده تا خواهند خورد و همین مقاومت است که کسی جرات نقشه کشیدن علیه ما را نخواهد داشت.

وی مطرح کرد: امروز غزه را به یک زندان بزرگ تبدیل کرده اند و ما هم اگر در مقابل رژیم صهونیستی مقاومت نکنیم، قطعا اربابان آنها دست از سر ما نخواهند برداشت و می‌بینیم که امروز حزب الله لبنان حرف برای گفتن دارد و آقای نصرالله با تکیه برمقاومت بر چنین موقعیتی دست پیدا کرده؛ زیرا اقدام او عاشورایی است و به حرف و هشداری که می‌دهد عمل می‌کند.

وی تصریح کرد: رمضان یعنی تاب آوردن و مقاومت و مردم ما فرزندان این رمضان هستند و هرگز زیر باز ظلم نخواهند نرفت؛ بلکه از مظلومین هم حمایت می‌کنند.

سنایی راد بیان کرد: شاید روزی که ارتش ما در سوریه وارد شد، گمان نمی‌کردند که خروجی ما همراه با پیروزی باشد اما با این پیروزی اقتدار و مقاومت ما به همگان ثابت شد.

وی اذعان کرد: ما امروز امکانات بسیار خوبی در کشور خود داریم و امریکا هرگز نمی‌تواند ما را به شرایط قبل از برجام برگرداند و با سطح معرفی مردم و شناختی که نسل جدید از آمریکا دارند و بی اعتمادی که به غرب پیدا کردند هرگز در برابر آنها کوتاه نخواهند آمد.

این مقام مسئول در پایان عنوان کرد: امروز با در دست داشتن تجربه فلسطین، لیبی و برجام؛ پشت سر مقام معظم رهبری، با اقتدار راه امام خمینی(ره) را ادامه خواهیم داد و ملت غیور ما همیشه با قدرت ایستاده است.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان