۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین توزیع ۳هزار سبد غذایی به نیت سه هزار شهید استان قزوین
کد خبر: ۳۰۹۸۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱۷ ساعت: ۱۵:۴۶ ↗ لینک کوتاه

همزمان با شب‌های احیا صورت گرفت؛

توزیع ۳هزار سبد غذایی به نیت سه هزار شهید استان قزوین

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر سه هزار سبد غذایی به نیت سه هزار شهید استان قزوین، در میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع شد.

توزیع ۳هزار سبد غذایی به نیت سه هزار شهید استان قزوین
ناصر ظاهری، فرمانده پایگاه بسیج شهید رحمانی کمیته امداد استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین بیان کرد: ماه رمضان فرصت گران سنگی است تا از فرصتی که خواب در آن عبادت است برای خدمت به نیازمندان بهره ببریم.

وی ادامه داد: بسیجیان ادارت مختلف استان قزوین نیز در آخرین نشست پایگاه‌های بسیج با تأسی به امیرمومنان اعلام آمادگی کردند تا همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر سه هزار سبد غذایی به نیت سه هزار شهید استان قزوین، در میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع کنند.

این مسئول بیان کرد: پایگاه‌های بسیج ادارات مختلف استان قزوین به مناسبت ماه مبارک رمضان سه هزار سبد غذایی به نیت سه هزار شهید استان قزوین تهیه در میان مددجویان کمیته امداد در نقاط مختلف استان قزوین توزیع کردند.

وی افزود: سبدهای غذایی تهیه شده با ارزش ریالی حداقلی 150 هزار تومان تهیه و به تعداد هزار و 500 بسته در میان مددجویان شهرستان قزوین و هزار و 500 بسته دیگر در میان مددجویان شهرستان های دیگر توزیع شد.

ظاهری با اشاره به کمک‌های دیگر اهداء شده از سوی خیران و نیکوکاران عنوان کرد: در امر کمک به نیازمندان اگرچه میزان کمک مهم است ولی آنچه بر ارزش ریالی آن ارجحیت دارد حضور در این عرصه است.

وی یادآورشد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در واقع واسطه اغنیاء و فقراست و تلاش می کند تا فرهنگ انفاق و نیکوکاری را در میان اقشار مختلف جامعه نهادینه کند در واقع با چنین رویکردی دل‌ها برای یکدیگر می‌تپد و با دور شدن از کم توجهی یا بی توجهی نسبت به مشکل دیگران، شاهد تعمیق فقر نخواهیم بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان