۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین نماينده ولي‌فقيه در قزوین و استاندار از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند
کد خبر: ۳۰۹۸۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱۷ ساعت: ۹:۵۳ ↗ لینک کوتاه

با صدور بیانیه ای مشترک؛

نماينده ولي‌فقيه در قزوین و استاندار از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند

نماينده ولي فقيه در استان و استاندار قزوین به مناسبت روز جهانی قدس و دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی بيانيه مشترك صادر کردند.

نماينده ولي‌فقيه در قزوین و استاندار از مردم برای  شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و عبدالمحمد زاهدی استاندار به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس و حضور و حمایت گسترده مردم از ملت مظلوم فلسطین در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بیانیه ای صادر کردند که متن کامل آن به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُوا (مائده/82)
مسلماً يهوديان و كسانى را كه شرك ورزيده‌اند، دشمن‌ترين مردم نسبت به مؤمنان خواهى يافت

در این بیانیه آمده است: ابتکار هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نه یک نامگذاری صرف که بیشتر یک جریان سازی فرهنگی- سیاسی و ترسیم راهبردی سرنوشت ساز در روند مقاومت اسلامی و طراحی جبهه ضدسلطه در جهان است.

این حرکت بدون تردید نشانه تدبير و دورانديشي امام راحل عظيم الشان(ره) در حمايت از ملت مظلوم ،آزاده و مقاوم فلسطين است تا براي هميشه فرياد وحدت و همدلي جهان اسلام است و خروش يكپارچه امت اسلامي عليه ظلم و بيداد در ياد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نكنند كه بيت المقدس پاره تن اسلام است.

این بیانیه می‌افزاید: روز جهانی قدس، روز پایمردی و ایستادگی در برابر زورگویان است. روزی که نماد حریت، عدالت طلبي، ظلم ستيزي، وحدت و همدلي جهان اسلام است، تا با خروش يكپارچه عليه ظلم و بيداد پرچم عدالت طلبي را در جهان برافراشته و ظرفيت و توان خويش را به رخ زياده‌خواهان بكشند.

این پیام تاکید می‌کند: اینجانبان ضمن اعلام خشم و انزجار از رژیم منفور صهیونیستی، از عموم مردم شریف، متدین و ولایتمدار استان قزوین دعوت می کنیم همچون سنوات گذشته باحضور یکپارچه و پر شور خود ضمن حمایت بی‌دریغ از مبارزات ملت مظلوم فلسطین و محکوم کردن اقدام وقیحانه و خودسرانه انتخاب بیت المقدس بعنوان پایتخت رژیم سفاک و ددمنش صهیونیستی بر خط مستقيم ايستادگي و مقاومت به عنوان تنها راه حل مساله فلسطين پافشاري كنند و بار دیگر وحدت و قدرت اسلامی و ایرانی خود را در معرض دید و نمایش جهانیان قرار دهند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان