۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ماجرای وعده آب و برق مجانی چه بود؟ +فیلم
کد خبر: ۳۰۹۷۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱۵ ساعت: ۱۹:۲۰ ↗ لینک کوتاه

شبهه پراکنی عناصر ضدانقلاب؛

ماجرای وعده آب و برق مجانی چه بود؟ +فیلم

فیلمی که شبهه‌ی عناصر ضدانقلاب را در خصوص وعده آب و برق مجانی نقش بر آب کرد.

ماجرای وعده آب و برق مجانی چه بود؟ +فیلم
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،  در حالی انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی خود به سر می‌برد که دشمنان و بدخواهان انقلاب و ملت نه تنها اندکی از دشمنی‌شان علیه مردم کشورمان کاسته نشده بلکه روز به روز با تمام توان  سعی بر براندازی نظام جمهوری اسلامی دارند. البته همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها گفته اند  دشمنان این آرزو را با خودشان به گور خواهند برد.

یکی از عرصه های جولان دشمنان این مرز و بوم  استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در جهت سوء و شایعه پراکنی علیه ملت ایران است . در بازار شایعات هم تمام کوشش خود را دارند تا رابطه عمیق و پیوند ناگسستنی بین مردم و بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله خامنه ای را دچار خدشه کنند.

در این میان یکی از شایعاتی که به وفور از سوی دشمنان نظام و امام(ره) مطرح می‌شود، وعده‌ی دادن آب و برق مجانی از سوی حضرت امام(ره) است. هرچند ملت ما هوشیار تر از آن هستند که در مواجهه با این قبیل شبهات و شایعات محبتشان  به پیرجماران دچار تزلزل شود لکن فقط جهت روشنگری برای نسل جوان که امام(ره) و انقلاب را درک نکرده اند در ادامه کلیپی مشاهده می‌کنید که به طور دقیق به این شایعه پرداخته است و  مساله را به خوبی روشن کرده است.

 

 

00:0003:06
کد ویدیو

 

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان