۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین دیدار از خانواده‌های شهدی استان قزوین ساماندهی می‌شود
کد خبر: ۳۰۹۴۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱۳ ساعت: ۱۳:۵۹ ↗ لینک کوتاه

در آستانه‌ی برگزاری کنگره ۳ هزار شهید؛

دیدار از خانواده‌های شهدی استان قزوین ساماندهی می‌شود

در آستانه‌ی برگزاری کنگره ۳ هزار شهید قزوین دیدار از خانواده‌های شهدا ساماندهی می‌شود.

دیدار از خانواده‌های شهدی استان قزوین ساماندهی می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ در آستانه‌ی برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین، ظهر امروز(یکشنبه) جلسه‌ی کمیته جمع‌آوری آثار و اسناد ایثارگران این کنگره به منظور بررسی راهکارهای دیدار همگانی از مجموعه‌ی بازماندگان شهدا در سطح استان قزوین برگزار شد.

در این نشست از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین طرح اجرایی دیدارها که شامل والدین و همسران شهدا در قالب راه‌اندازی 40 تیم از مجموعه‌ی مدیران و کارکنان دولتی است، ارائه شد.

با اجرای این طرح، مدیران دستگاه‌های دولتی اعم از مرکز استان و شهرستان‌ها همراه با جمعی از کارکنان مربوطه طی دو ماه قبل از برگزاری اجلاسیه کنگره از همه والدین و همسران شهدا در قید حیات دیدار خواهند کرد.

در این جلسه غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران به دیدار از خانواده‌های شاهد و ایثارگر اشاره کرد و گفت: برای انسجام‌بخشی به این دیدارها باید هماهنگی‌های جدی بین مسوولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی صورت گیرد.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین طرح اجرایی دیدارها را آماده کرده تا براساس آن، دیدار از خانواده‌های شهدا با نظم و هماهنگی دقیق انجام شود.

رئیس کمیته جمع‌آوری آثار و اسناد ایثارگران کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین اذعان کرد: طرح آماده شده پس از تصویب، توسط استانداری قزوین به دستگاه‌های اجرایی استان برای اجرایی شدن، ابلاغ می‌شود.

در این جلسه مقرر شد برای یکسان‌سازی جمع‌آوری اسناد آثار شهدا، تبادل اطلاعات بین سپاه پاسداران و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین صورت گیرد.

همچنین سرور مرکزی تهیه و تقویت شود تا همه‌ی اسناد و آثار شهدا در آن جمع‌آوری شود.

بررسی المان‌های شهدا که در سطح استان قزوین تصویب شده و المان‌هایی که تهیه و نصب آن در این ایام ضروری است از دیگر موارد مطروحه در نشست فوق بود.

گفتنی است؛ در این جلسه احسان‌الله لنکرانی معاون فرهنگی و امور اجتماعی و محمدرضا علی‌اکبربیک معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین حضور داشته و مطالبی پیرامون نحوه‌ی دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران بیان کردند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان