۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۶۸ زندانی در تاکستان با کمک خیرین آزاد می‌شوند
کد خبر: ۳۰۹۲۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱۲ ساعت: ۱۲:۱۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس دادگستری شهرستان تاکستان:

۶۸ زندانی در تاکستان با کمک خیرین آزاد می‌شوند

رئیس دادگستری شهرستان تاکستان گفت: ۶۷ نفر محکوم مالی و یک نفر محکوم جرائم غیرعمد در تاکستان در صورت کمک خیرین و دولت از زندان آزاد می‌شوند.

 ۶۸ زندانی در تاکستان با کمک خیرین آزاد می‌شوند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، امیرجعفر تقی پور، رئیس دادگستری شهرستان تاکستان در جشن گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان تاکستان اظهار کرد: جشن گلریزان از اقدامات نیک، خداپسندانه و انسان دوستانه است که همه سال به همت خیرین و مسئولان در ماه پر خیر و برکت رمضان برگزار می‌شود که با کمک‌های مالی مردم فهیم موجبات آزادی تعدادی از زندانیان فراهم می‌شود.

وی افزود: محکومین مالی شهرستان تاکستان 67 نفر هستند که از این تعداد 63 نفر مربوط به اجرای احکام دادگاه‌ها و 5 نفر مربوط به اجرای احکام شورای حل اختلاف هستند که هم اکنون در زندان به سر می‌برند.

این مسئول تصریح کرد: یک نفر نیز محکوم جرائم غیر عمد است که بر اثر بی احتیاطی در امر رانندگی به پرداخت 43 میلیون دیه محکوم شده است که هم اکنون به دلیل عدم توانایی در پرداخت در زندان است.

تقی پور گفت: تلاشمان بر این است که شاکیان این محکومین بخشی از طلب خود را ببخشند و بقیه بدهی آنها به طرق مختلف همچون ستاد دیه و اعطاء وام قرض الحسنه پرداخت شود.

وی بیان کرد: امیدواریم در این جشن گلریزان با نیت خیرخواهانه و خداپسندانه شما نیکوکاران و خیرین شهرستان تاکستان بخشی از بدهی این محکومین مالی تامین شودتا دستگاه قضایی هم بتواند موجبات آزادی این زندانیان را فراهم کند.

رئیس دادگستری تاکستان در پایان گفت: کاهش جمعیت کیفری زندانیان و کاهش محبوسین جرائم غیرعمد از اولویت‌های اصلی دادگستری تاکستان است که بسترهای لازم برای کمک خیرین و دولت برای آزادی افراد نیازمند فراهم شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان