۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ثبت‌نام واحدهای مسکن مهر به پایان رسید
کد خبر: ۳۰۸۶۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۸ ساعت: ۱۴:۳۴ ↗ لینک کوتاه

در استان قزوین؛

ثبت‌نام واحدهای مسکن مهر به پایان رسید

سرپرست مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین با اشاره به واگذاری‌های صورت گرفته و پایان واحدهای مسکن مهر استان گفت: فرآیند ثبت‌نام از متقاضیان مسکن مهر پایان یافت.

ثبت‌نام واحدهای مسکن مهر به پایان رسید
عباس پورقادر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: از 44 هزار و 459 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار خانوار استان تاکنون 39 هزار و 371 واحد آن مورد بهره‌برداری قرارگرفته است.

وی اذعان کرد: از پنج هزار و 88 واحد باقیمانده نیز، یک هزار و 380 واحد آن به علت عدم پیشرفت فیزیکی لازم از دستور کار اداره کل راه و شهرسازی استان خارج‌شده و 2 هزار و 700 واحد دیگر هم مربوط به بخش خود مالکان است.

سرپرست مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین ادامه داد: براساس تفاهم‌نامه صورت گرفته با کمیته امداد استان، 540 واحد باقیمانده از مسکن مهر به این نهاد واگذار شد.

وی ابراز کرد: در صورت واریزی مبالغ موردنظر، ساختمان‌های یادشده که در مرحله نازک‌کاری قرار دارند؛ در سال جاری به متقاضیان واگذار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه دیگر ثبت‌نام از متقاضیان صورت نمی‌گیرد، یادآور شد: تاکنون از بخش مسکن مهر یک هزار و 573 واحد به متقاضیان بهزیستی، 354 واحد به کمیته امداد و سه هزار و 527 واحد نیز به زنان سرپرست خانوار واگذارشده است.

سرپرست مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین همچنین با اشاره به سیاست دولت در بخش بافت‌های ناکارآمد شهری، عنوان کرد: بازآفرینی در محلات قدیمی شهرهای بزرگ موردتوجه ویژه قرار دارد که از این‌پس و با تخصیص اعتبارات لازم، عملیات اجرایی آن نیز آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان