۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین راه‌اندازی "شهرک کربن" زمینه اشتغال ۲ هزار نفر فراهم می‌کند
کد خبر: ۳۰۸۳۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۶ ساعت: ۱۱:۴۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین:

راه‌اندازی "شهرک کربن" زمینه اشتغال ۲ هزار نفر فراهم می‌کند

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان از سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای راه اندازی شهرک کربن در قزوین در دو فاز خبر داد و گفت: با اتمام فاز اول و دوم زمینه اشتغال ۲ هزار نفر فراهم می‌شود.

راه‌اندازی "شهرک کربن" زمینه اشتغال ۲ هزار نفر فراهم می‌کند
حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با امضای تفاهم نامه با سرمایه گذار بخش خصوصی برای راه اندازی واحد تولید کربن در مرحله تحویل اراضی صنعتی به این شرکت هستیم.

وی با اشاره به میزان اراضی واگذار شده به این شرکت افزود: حدود ۷۰ هکتار زمین برای اجرای این طرح صنعتی بزرگ در شهرک صنعتی شال در شهرستان بوئین زهرا واگذار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: کلنگ احداث شهرک تخصصی کربن در شهرک صنعتی شال با حضور استاندار و معاون وزیر در نیمه اول سال جاری به زمین زده خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان از سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی در دو فاز خبر داد و تصریح کرد: با اتمام فاز اول و دوم زمینه اشتغال ۲ هزار نفر فراهم می‌شود.

خانپور افزود: این شرکت از شرکت‌های دانش بنیان بوده که تولیدکننده الکترود گرافیتی و پترولیوم کک کلیسینه است و برای اولین بار در کشور و منطقه موفق به تولید این محصول استراتژیک و هایتک شده است.

وی اذعان کرد: محصول نهایی این واحد بزرگ تولیدی که پس از راه اندازی با عنوان شهرک کربن فعالیت خواهد کرد؛ در زمینه‌های مختلف صنعتی از جمله خودروسازی و عایق‌های حرارتی، لوله و لاستیک، مصالح ساختمانی، دارو و صنایع پزشکی کاربرد خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اذعان کرد: شهرک صنعتی شال بخش شال در شهرستان بوئین زهرا واقع شده که تاکنون بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه های عمرانی شامل زیرسازی و آسفالت بلوار و خیابان‌ها، شبکه آب، برق، روشنایی، گاز، فاضلاب، فضای سبز هزینه شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان