۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین واژگونی خودروی نیسان وانت یک مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
کد خبر: ۳۰۸۱۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۵ ساعت: ۱۳:۱۷ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

واژگونی خودروی نیسان وانت یک مصدوم برجای گذاشت+تصاویر

رئيس ايستگاه شماره ۲ سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: واژگونی خودروی نیسان وانت در اتوبان قزوین ـ تهران مصدوميت راننده میانسال اين خودرو را در پي داشت.

واژگونی خودروی نیسان وانت یک مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
حمیدرضا ململی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 سازمان آتش نشانی قزوین از وقوع اين حادثه در اتوبان تهران ـ قزوین قبل از میدان مینودر خبر داده شد که ستاد فرماندهي این سازمان بلافاصله آتش نشانان ايستگاه شماره 2 شهید بابایی و یک باغ دبیر را به محل حادثه رهسپار کرد.

وی افزود: در جریان این سانحه رانندگی یک دستگاه خودروی نیسان وانت در مسیر حرکت به سمت قزوین قبل از میدان مینودر به دلایل نامشخصی از مسیر منحرف و پس از برخورد با گاردریل کناری اتوبان واژگون و متوقف می‌شود.

رئيس ايستگاه شماره 2 سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين با اشاره به اینکه تنها مصدوم این سانحه "راننده خودرو نیسان" قبل از رسيدن آتش نشانان توسط مردم و عوامل اورژانس از خودرو خارج شده بود، اعلام کرد: نیروهای اعزامي بلافاصله پس از رسيدن در محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف صحنه حادثه و جلوگيري از نشت سوخت و قطع جريان برق خودرو، صحنه حادثه را ايمن سازي کرده و امکانات و تجهيزات اطفايي خود را براي مقابله با هرگونه حريق و حوادث احتمالي آماده به کار کردند.

ململی اذعان کرد: آتش‌نشانان پس از ايمن سازي کامل محل و انتقال خودرو سانحه دیده توسط جرثقیل، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامي و پليس راهنمايي و رانندگي داده و به مأموريت خود پایان دادند.

گفتني است؛ علت وقوع اين حادثه توسط کارشناسان پليس راهنمايي و رانندگي در دست بررسي است.

انتهای چپیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان