۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اطلاعیه باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود در پی فضاسازی دروغ رسانه ای علیه باشگاه
کد خبر: ۳۰۷۹۴۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

اطلاعیه باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود در پی فضاسازی دروغ رسانه ای علیه باشگاه

باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود در پی فضاسازی دروغ رسانه ای علیه این باشگاه اطلاعیه‌ای را صادر کرد

اطلاعیه باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود در پی فضاسازی دروغ رسانه ای علیه باشگاه

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، با ارزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران مومن ، به اگاهی می رساند:

۱. بداندیشی و شایعه پراکنی عده ای مغرض و فرصت طلب علیه باشگاه سپیدرود هم چنان ادامه دارد و ظاهرا هم اراده ای برای برخورد با فعالیت های تخریبی رییس هیات شطرنج که اصول قانونی و اخلاقی و حرفه ای را رعایت نمی کند وجود ندارد . بدیهی است اگر با این گونه مداخلات غیرقانونی مقابله نشود سیستم ورزش استان در معرض هرج و مرج قرار می گیرد. 

۲. بارها تاکید شده است که امتیاز باشگاه سپیدرود در یک فرایند قانونی به اقای دکتر تن زاده واگذار شده است و هیات فوتبال از نظر شرح وظایفی که برایش تعریف شده، فاقد صلاحیت قانونی در این خصوص می باشد و مناسب است هیات فوتبال به جای تحریک عده ای از هوادارانی که تردیدی در وفاداری انان نسبت به سپیدرود وجود ندارد برای تجمع و یا ارتباط با عناصری که به خاطر تخلفات مالی اخراج شده اند و یا مذاکره با برخی از دستگاه های اجرایی و یا فروش باشگاه و ...  به وظایف قانونی خود نسبت به جامعه فوتبال عمل نمایند. 

۳. شایعه سازی ، دروغ پراکنی و فضاسازی روانی علیه باشگاه در یک سایت غیرقانونی و شبکه های اجتماعی و اهانت های بی شمار علیه مالک باشگاه در حالی صورت می گیرد که اقدامات تخریبی انان با درایت مسوولان محترم ره به جایی نبرده است . این افراد به صورت روشن دغدغه ای نسبت به سپیدرود ندارند و هدف انان تضعیف و تخریب باشگاه و دسترسی به منافع نامشروعی است که در حال حاضر از دستیابی به آن محروم هستند.

۴. با پی گیری های قانونی و قضایی انجام شده، به زودی عاملان تخریب های سازمان یافته علیه باشگاه در پیشگاه قانون پاسخ گوی اعمال خود خواهند بود.

۵.با انتخاب سرمربی باشگاه ، برنامه ریزی های لازم برای مذاکره و عقد قرارداد با بازیکنان کنونی و مورد نیاز فصل اتی در جریان است و به زودی خبرهای خوشی در این خصوص به اطلاع هواداران عزیز سپیدرود خواهد رسید .
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان