۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مدیران بدون نگاه سیاسی به مردم خدمت کنند/ افزایش معضلات اجتماعی بدلیل کوتاهی مسئولان است
کد خبر: ۳۰۷۰۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۹ ساعت: ۱۲:۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

مدیران بدون نگاه سیاسی به مردم خدمت کنند/ افزایش معضلات اجتماعی بدلیل کوتاهی مسئولان است

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: مدیران با هرنگاه سیاسی اعم از اصولگرا، اصلاح طلب و غیره وقتی به پست‌های مدیریتی دست پیدا می کنند دیگر در جهت خدمت رسانی به مردم باید نگاه سیاسی خود را کنار بگذارند.

مدیران بدون نگاه سیاسی به مردم خدمت کنند/ افزایش معضلات اجتماعی بدلیل کوتاهی مسئولان است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری قزوین در حاشیه بازدید از حوزه قضایی بخش الموت شرقی و الموت غربی اظهار کرد: با مطالعه تاریخچه منطقه الموت می‌توان به فرهنگ غنی این منطقه پی برد که چهره‌های شاخص و برجسته ای همچون آیت الله زرآبادی را به یادگار دارد.

وی افزود: وحدت، همدلی، یکرنگی مدیران الموت شرقی و غربی امروز باعث خرسندی بنده شد و بدانید که با همین همدلی‌ها و وحدت در کلام می‌توان به موفقیت و رحمت الهی رسید و نگذاریم اختلاف نظرهای ما مسئولان موجب شود که در مسیر رسیدن به اهداف موفق نشویم که اگر این اتفاق بیافتد موجب دلسردی مردم از مدیران خواهیم شد.

این مسئول بیان کرد: مدیران با هرنگاه سیاسی اعم از اصولگرا، اصلاح طلب و غیره وقتی به پست‌های مدیریتی دست پیدا می‌کنند دیگر در جهت خدمت رسانی به مردم باید نگاه سیاسی خود را کنار بگذارند و تمام تلاش خود را برای بهبود معیشت مردم به کار گیرند چون نباید مردم از نگاه‌های حذبی و اختلاف نظرهای ما مدیران متضرر شوند.

این مقام قضایی استان به افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه اشاره و بیان کرد: جرائم و آسیب‌های اجتماعی در جامعه به سرعت رو به افزایش است و بخش بزرگی از افزایش معضلات اجتماعی به دلیل کوتاهی مدیران است و باید خود را مقصر بدانیم؛ چون در بسیاری از موارد فقط نگاه آماری داریم و از اقدامات عملی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی غافل شده ایم و دیر یا زود این آسیب‌ها به سراغ ما مسئولان و خانواده های ما نیز خواهد آمد.

بسیاری از جوانان الموتی بیکار درگیر معضلات اجتماعی شده اند
قدرتی اذعان کرد: مسیر دسترسی مردم الموت به شهر قزوین بسیار سخت است و شاید همین مسیر سخت باعث شده است که مردم الموت شرقی و غربی از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و جرائم که امروزه در شهرها رو به افزایش است در امان بمانند.

وی ادامه داد: این امر را می‌توان در میزان جرائم و ورودی پرونده‌ها به دادگاه‌های عمومی این دو بخش مشاهده کرد، اما مسئولان استانی باید در جهت بهبود عبور و مرور مردم الموت به شهر اقدامات جدی را دنبال کنند که قطعا این امر موجب جذب گردشگر به این منطقه می‌شود و در نتیجه رونق اقتصادی مردم را به دنبال دارد.

رئیس کل دادگستری قزوین ابراز کرد: بخش زیادی از جوانان منطقه الموت برای اشتغال به شهرها مهاجرت کرده اند که بسیاری از آنها نیز موفق به پیدا کردن شغلی نشده اند و درگیر معضلات اجتماعی هستند که لازم است مسئولان با مساعدت و حمایت موجبات اشتغال آنها در روستا در زمینه‌های مختلف همچون کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی را فراهم کنند که قطعا بخش زیادی از نیازهای مردم شهر با اشتغال جوانان در روستاها فراهم خواهد شد.

وی گفت: امروزه راه حل بسیاری از مشکلات در جامعه توجه به عقاید دینی و آموزه‌های الهی است که لازم است هم مسئولان و هم خانواده‌ها به این موارد توجه ویژه ای داشته باشند چون به واقع هر کجا که ما باورها و آموزه‌های الهی را پررنگ تر شاهد بودیم، جرائم و آسیب های اجتماعی کمتری را نیز مشاهده کردیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان