۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شهرستان شدن محمدیه از مطالبات جدی مردم است
کد خبر: ۳۰۶۸۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۷ ساعت: ۱۵:۱۲ ↗ لینک کوتاه

شهردار محمدیه:

شهرستان شدن محمدیه از مطالبات جدی مردم است

شهردار محمدیه گفت: باتوجه به جمعیت موجود و همچنین افزایش روز افزون ساکنین در این منطقه بخصوص مسکن مهر شهرستان شدن این شهر حق قانونی و از مطالبات جدی مردم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

شهرستان شدن محمدیه از مطالبات جدی مردم است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ مریم نخستین شهردار محمدیه ظهر امروز(پنج شنبه) در جلسه بررسی مشکلات بخش محمدیه اظهار کرد: محمدیه و ناحیه شهری مهرگان باجمعیتی بالغ بر ۹۵ هزار نفری توجه بیشتر مسئولان را بیشتر می‌طلبد. 

وی افزود: باتوجه به جمعیت موجود و همچنین افزایش روز افزون ساکنین در این منطقه بخصوص مسکن مهر شهرستان شدن این شهر حق قانونی و از مطالبات جدی مردم است که باید مورد توجه قرار گیرد. 

این مسئول در ادامه به مشکلات اساسی و نیازهای ناحیه شهری مهرگان و محمدیه اشاره کرد و گفت: با توجه به بررسی و شناخت تمامی این مشکلات و نیازها با برنامه ریزی دقیق و منظم کوتاه مدت و بلند مدت و میان مدت به مباحث فرهنگی، اجتماعی، هنری و بهداشتی، درمانی، آموزشی ورود خواهیم کرد و برای حل آنها برنامه ریزی دقیقی می‌کنیم.

وی به وجود دو شاهراه مواصلاتی در محمدیه اذعان کرد: وجود جاده قدیم قزوین-کرج و همچنین اتوبان قزوین کرج یک فرصت استثنایی است که تهدید آنها باید به فرصت تبدیل شود.

نخستین عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد که بحث میدان تره بار را در حاشیه اتوبان در ضلع جنوبی مهرگان ایجاد کنیم تا هم مردم خوب این منطقه و حومه از آن بهره مند شوند و هم به توسعه و آبادانی شهر کمک شود.

شهردار محمدیه تصریح کرد: امنیت یکی از آیتم‌های توسعه و پیشرفت جامعه است که بیشتر باید به آن توجه شود؛ در این زمینه هم با جدیت ورود خواهیم کرد و نسبت به تجهیز و ارتقای آتش نشانی هم که مشکلات فروانی دراین زمیته داریم گام برخواهیم داشت. 

وی به ایجاد جاده دسترسی مهرگان به قزوین در جهت سهولت رفت آمد ساکنین این محل به قزوین اشاره کرد و گفت: در این خصوص هم با پیگیری‌های مستمر درحال حل مشکل این موضوع هستیم.
انتهای پیام/2002 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان