۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین احداث "سافاری پارک" تاکنون ۳۰ میلیاردتومان هزینه به دنبال داشته است
کد خبر: ۳۰۶۸۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۷ ساعت: ۹:۵۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای شهر قزوین:

احداث "سافاری پارک" تاکنون ۳۰ میلیاردتومان هزینه به دنبال داشته است

رئیس شورای شهر قزوین گفت: احداث سافاری پارک در قزوین تاکنون ۳۰ میلیاردتومان هزینه به دنبال داشته است.

احداث "سافاری پارک" تاکنون ۳۰ میلیاردتومان هزینه به دنبال داشته است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، حکمت الله داوودی رئیس شورای شهر قزوین در جلسه علنی صحن شورای شهر ضمن ارائه گزارشی از سفر برخی از اعضای شورا به آفریقای جنوبی، گفت: بر اساس برنامه از پیش تعیین شده مقرر بود سفری به آفریقای جنوبی تدارک دیده شود. قزوین اولین شهر خاورمیانه است که در آن سافاری پارک احداث می شود بنابراین لازم بود از تجربه کشور آفریقای جنوبی که دارای سافاری پارک های متعدد است، مورد بازدید کارشناسان قرار گیرد.

وی ادامه داد: بر خلاف باغ وحش هایی که حیوانات در فضای بسته هستند، بازدیدکنندگان در خودروهای ویژه که دارای ایمنی لازم هستند از حیوانات موجود در فضا بازدید می‌کنیم. لذا در سافاری پارک دو مبحث کنترل حیوانات مانند نرده های برقی و سیستم ورودی مانند وجود دو درب متوالی بسیار مهم است.

این مسئول افزود: تمامی این موارد توسط تیم کارشناسی پیمانکار این پروژه ثبت و ضبط شد تا در پروژه از این تجربیات استفاده شود.

رئیس پارلمان محلی قزوین ضمن اشاره به هزینه ۳۰ میلیارد تومانی که تا کنون برای احداث سافاری پارک در منطقه بوستان باراجین، شده است، تاکید کرد: نزدیک به همین مقدار هزینه لازم است تا پروژه به سرانجام برسد، پس مبحث ایمنی بازدیدکنندگان بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: تمامی هزینه‌های این سفر توسط پیمانکار پروژه سافاری پارک پرداخت شد و در این رابطه هزینه ای به شهرداری تحمیل نشده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان