۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین امریکا روزانه ۱۰میلیون دلار به اسرائیل کمک مالی می‌کند
کد خبر: ۳۰۶۷۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۶ ساعت: ۱۵:۲۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس سابق اداره ویزای آمریکا در قزوین:

امریکا روزانه ۱۰میلیون دلار به اسرائیل کمک مالی می‌کند

رئیس سابق اداره ویزای آمریکا گفت: امریکا روزانه ۱۰میلیون دلار و ماهانه ۳۰۰میلیون دلار به اسرائیل کمک می‌کند که این کمک مالی باید قطع شود و مردم در این حوزه آگاه شوند.

امریکا روزانه ۱۰میلیون دلار به اسرائیل کمک مالی می‌کند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ جی مایکل اسپرینگمن، رئیس سابق اداره ویزای آمریکا ظهر امروز(چهارشنبه) در ششمین کنفرانس بین المللی "افق نو" و نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه قزوین در سالن روابط عمومی سپاه استان قزوین اظهار کرد: فرق است بین سوالاتی که شما درباره اسرائیل می‌پرسید با سوالاتی که شخصی در ایالت متحده می‌پرسد.

وی افزود: سوالات شما را درباره اصرار امریکا به انتقال پایتخت این کشور به قدس را نمی‌توان با یک لبخند و بدون تحلیل پاسخ داد.

فعال ضدصهیونیست ابراز کرد: اخباری که در رسانه‌های امریکا منتشر می‌شود با واقعیت همخوانی ندارد؛ مثلا پنج دقیقه در مورد یک تصادف حرف می‌زنند اما در مورد فلسطین و اسرائیل صحبتی نمی‌شود.

وی بیان کرد: شش شرکت بزرگ در امریکا پوشش ۹۰درصد اخبار را برعهده دارند و به واسطه مسائل مالی بیشتر اخبار تبلیغات است تا اخبار واقعی.

اسپرینگمن گفت: گزارش‌ها و اخباری که دولت در اختیار خبرنگاران قرار می‌دهد به صورت خبر پخش می‌شود؛ اما کسی انتقاد و سوالات اساسی درباره آنها مطرح نمی‌کند.

وی ادامه داد: اقای ترامپ درخصوص کاهش مالیات‌ها صحبت می‌کند؛ اما این درآمدها به جیب اسرائیل می‌رود اسراییل به این طریق در امریکا سهام خریداری می‌کند.

رئیس سابق اداره ویزای آمریکا ابراز کرد: امروز از منابع مالی و امکانات طبیعی فلسطین برای منافع اسرائیل خرج می‌شود، بسیاری از شرکت‌ها در اسرائیل کار می‌کنند و هزینه درآمدی آنها به صهیونیست‌ها اختصاص می‌یابد.

وی ابراز کرد: تا به حال درخصوص حمایت از فلسطین تهدید نشدم؛ اما زمانی که در سفارت بودم به اعزام مجاهدان افغان به امریکا برای دوره دیدن و اعمال تروریستی اعتراض کردم، مرا اخراج کردند.

این فعال ضدصهیونیست گفت: امریکایی‌ها آنچه دوست دارند بشنوند، می‌شوند و مطالبی که تمایل دارند ببینند، می‌بینند.

وی عنوان کرد: ما معتقد نیستیم اسرائیل یک کشور است؛ بلکه صهیونیست‌ها فلسطین را غصب کرده اند و دقیق نمی‌توانم زمان نابودی آنها را تعیین کنیم؛ اما اسرائیل در حال فشار به امریکاست تا به کشورهای دیگر حمله کند و عملکرد این کشور فقط در مسیر تجاوزرگری است.

رئیس سابق اداره ویزای آمریکا با بیان اینکه ارتباطات گسترده ای بین اسراییل و عربستان وجود دارد، تصریح کرد: امریکا روزانه ۱۰میلیون دلار و ماهانه ۳۰۰میلیون دلار به اسرائیل کمک می‌کند که این کمک مالی باید قطع شود و مردم در این حوزه آگاه شوند.

وی در پایان تاکید کرد: غربی‌ها برای تحریف افکار عمومی در ایالت متحده از اسرائیل، فضا را به سمت مسئله هسته ای ایران معطوف کرده اند؛ اگر امریکا حسن نیت دارد باید بگوید اسرائیل هم مثل ایران تفاهم نامه هسته ای امضا کند و منابع هسته ای آنها مورد رصد قرار بگیرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان