۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین قاتل فراری پس از ۱۸ سال گرفتار قانون شد
کد خبر: ۳۰۶۶۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۶ ساعت: ۱۴:۳۵ ↗ لینک کوتاه

️ رئیس پلیس آگاهی استان قزوین:

قاتل فراری پس از ۱۸ سال گرفتار قانون شد

️ رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از ۱۸ سال از ارتکاب قتل در شهرستان تاکستان خبر داد.

قاتل فراری پس از ۱۸ سال گرفتار قانون شد
سرهنگ آرش مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي وقوع يك فقره درگيري منجر به قتل در سال 1379 در روستایي از توابع بخش "خرمدشت" "تاكستان" و متواری شدن قاتل و بی نتیجه ماندن شناسایی و دستگیری قاتل، ماموران پلیس آگاهی شهرستان و استان مجددا با تشکیل کارگروه ویژه تلاش خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان آغاز کردند.

وی ادامه داد: با بررسي محتويات پرونده قتل که 18 سال پیش دو طايفه بزرگ با همديگر اختلاف خانوادگي پيدا كرده و علی رغم حل اختلاف توسط ریش سفیدان و صلح و سازش بین طرف‌های درگیر، صبح روز قتل، قاتل به همراه برادر خود، مقتول را که قصد رفتن به شهر را داشته، با وارد کردن چندين ضربه بوسیله چوب به سر و صورت مقتول منجر به قتل وی شده و متواری می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین افزود: ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان تاکستان با بكارگيري تحقيقات ميداني جامع و اقدامات اطلاعاتي 2 نفر را در يكي از استان‌های همجوار شناسایی و به منظور اطمينان از هويت افراد، با اخذ نيابت قضايي دو اكيپ از ماموران مجرب جهت جمع آوري اطلاعات به محل اعزام شدند.

مرادی اضافه کرد: با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی عامل جنایت سال 79 در یکی از دامداری‌های استان‌های همجوار شدند و در یک عملیات غافلگیرانه دو برادر را دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

این مسئول تصریح کرد: یکی از متهمان در بازجویی ماموران به قتل یکی از اهالی روستا از توابع بخش خرمدشت در سال 79 و یکی از آنان به معاونت در قتل اعتراف کردند .

مرادی در پایان با اعلام اینکه با تلاش شبانه روزی ماموران پس از 18 سال قتل ، قاتل دستگیر شد عنوان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان