۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین «سیدمهدی شجاعی» رمانی تازه نوشت
کد خبر: ۳۰۶۵۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۵ ساعت: ۱۶:۷ ↗ لینک کوتاه

دنیای کتاب؛

«سیدمهدی شجاعی» رمانی تازه نوشت

«کمی دیرتر» رمانی است اجتماعی-مذهبی که در آن شجاعی به موضوع مهدویت و جلوه‌های این اعتقاد در زندگی فردی توجه نشان داده بود و حالا او در دومین جلد از این رمان همین مسئله را دستمایه نگارش قرار داده.

«سیدمهدی شجاعی» رمانی تازه نوشت
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر  صبح قزوین ، سید مهدی شجاعی نویسنده نام آشنای ادبیات آئینی، نگارش تازه‌ترین رمان خود را به پایان رساند. این رمان تازه که هنوز نامی برای ان انتخاب نشده است دومین جلد از رمان دیگر او است که با عنوان «کمی دیرتر» از سوی انتشارات کتاب نیستان در سال‌های قبل منتشر شده بود.

مهدی شجاعی

«کمی دیرتر» رمانی است اجتماعی-مذهبی که در آن شجاعی به موضوع مهدویت و جلوه‌های این اعتقاد در زندگی فردی توجه نشان داده بود و حالا او در دومین جلد از این رمان همین مسئله را و بروز و ظهورش در زندگی اجتماعی را دستمایه نگارش قرار داده و اثری با حجمی بالغ بر ۵۰۰ صفحه را به نگارش رسانده است.

«کمی دیرتر» در زمان انتشار خود به دلیل محتوای ویژه خود محل توجه و نقد و بررسی‌های متعددی قرار گرفته بود و به یکی از رمان‌های جنجال برانگیز در زمان انتشار خود مواجه شده بود که به نظر می‌رسد در دومین جلد آن و با توجه به رویکرد اجتماعی این رمان، این اتفاق بسیار قابل توجه‌تر خود را نشان خواهد داد.

بنا بر اعلام انتشارات کتاب نیستان، این رمان برای انتشار در سال جاری تدارک دیده شده است.



انتهای پیام/1404
منبع: دفاع پرس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان