۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ذوالقدر; موضوع پخش مسابقات بانوان از صدا و سیما را پیگیری می‌کنیم
کد خبر: ۳۰۶۵۳۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ذوالقدر; موضوع پخش مسابقات بانوان از صدا و سیما را پیگیری می‌کنیم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در تماس با مسئولان صدا و سیما خواسته مردم را برای پخش مسابقات بانوان مطرح کردیم.

ذوالقدر; موضوع پخش مسابقات بانوان از صدا و سیما را پیگیری می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، فاطمه ذوالقدر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم استقبال از تیم فوتسال بانوان در فرودگاه امام(ره) با اشاره به تلاش های این کمیسیون برای پخش مسابقات فوتسال زنان کشورمان گفت‌وگویی را با پایگاه خبری وزارت ورزش انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* با خبر شدیم تلاش بسیار صورت گرفت تا رسانه ملی مسابقات فوتسال را پوشش دهد؟

بله، به دلیل در خواستهای مکرر مردم به ویژه بانوان و دختران علاقمند به رشته فوتسال تماس های مکرری با مسئولان صدا و سیما داشتیم و این خواسته را بیان کردیم چرا که پوشش زنان ما کاملا اسلامی بود و مشکلی درخصوص آنها وجود نداشت.

* به نظر شما با توجه ضوابط وقوانین کشور و با توجه به نوع پوشش تیم های حریف صدا وسیما چگونه باید مسابقات زنان را پخش می کرد تا ضوابط و قوانین کشور هم رعایت می شد؟

ما در رسانه ملی شاهد پخش فیلمهایی هستیم که زنان از پوشش برخوردار نیستند و آنها را نمایش می دهیم. حتی برخی از رشته های ورزشی نیز اینگونه اند ،صحبتهایی کردیم و دوستان اعلام کردند که این موضوع باید در شورا مطرح شود.

* باچه کسی صحبت کردید؟

با معاون پارلمانی آقای عبدالله زاده صحبت کردیم چون خواسته بسیاری از خانمها بوده است. وی عنوان کرد که قوانین و ضوابطی در این باره وجود دارد که در این فرصت نمی شود این خواست را اجرایی کرد. انشاءالله در زمان مناسب این موضع را پیگیری خواهیم کرد.
با اجرایی شدن این موضوع چند هدف دنبال می شود اول اینکه اعتماد به رسانه های ملی بیشتر می شود و جوانان ما این فیلمها و برنامه ها را از شبکه های خودمان خواهند دید دوم خواسته ها و مطالبات مردم انجام می شود.

* برای پیگیری این موضوع چه اقداماتی را انجام خواهید داد؟

یکشنبه گذشته در کمیسیون فرهنگی جلسه ای را با رئیس سازمان صدا و سیما داشتیم اما چون موضوع، چیز دیگری بود در این باره صحبت نکردیم. ما با صداو سیما تعامل داریم چون کمیسیون فرهنگی هستیم و حتما موضوع پخش مسابقات ورزشی بانوان از تلویزیون را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان