۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نظام رتبه بندی معلمان باید هرچه زودتر عملیاتی شود
کد خبر: ۳۰۶۳۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۴ ساعت: ۱۳:۳۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

نظام رتبه بندی معلمان باید هرچه زودتر عملیاتی شود

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه نظام رتبه بندی معلمان باید هرچه زودتر انجام شود، گفت: علاوه بر معلمان در حال تدریس، باید شرایط مناسبی برای معلمان بازنشسته نیز فراهم شود تا این عزیزان بعد از اتمام دوره تدریس خود دغدغه ای نداشته باشند.

نظام رتبه بندی معلمان باید هرچه زودتر عملیاتی شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ داوود محمدی، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس ظهر امروز(دوشنبه) در آئین نکوداشت مقام معلم در ورزشگاه الغدیر اظهار کرد: معلمی از جایگاه رفیعی برخوردار است؛ از جایگاه بالای معلم می‌توان به نامگذاری سالروز شهادت دکتر مرتضی مطهری به "روز معلم" اشاره کرد.
 
وی با بیان اینکه معلمان جامعه زیبا را می‌سازند، اذعان کرد: اگر می‌خواهیم که در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری پیشرفت کنیم و در دنیا حرف اول را بزنیم، باید معلمانی با سطح علمی بالا داشته باشیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس بیان کرد: مسئولین همواره باید رفاه معلمان را تامین کنند تا این عزیزان نخبه پرور از لحاظ اقتصادی مشکلی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه نظام رتبه بندی معلمان باید هرچه زودتر عملیاتی شود، گفت: علاوه بر معلمان در حال تدریس، باید شرایط مناسبی برای معلمان بازنشسته نیز فراهم شود تا این عزیزان بعد از اتمام دوره تدریس خود دغدغه ای برای ادامه زندگی نداشته باشند.

این مقام مسئول ابراز کرد: کارهای بسیار زیادی در زمینه‌های اقتصادی، رفاهی و فرهنگی انجام شده است که ساخت درمانگاه مخصوص فرهنگیان استان قزوین و هوشمندسازی مدارس از جمله این اقدامات است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از معلمان برگزیده استان قزوین تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان