۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین پیکر شهید مدافع‌حرم "محمدی" در قزوین تشییع شد+تصاویر
کد خبر: ۳۰۵۶۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۰ ساعت: ۱۳:۱ ↗ لینک کوتاه

با حضور مردم شهیدپرور؛

پیکر شهید مدافع‌حرم "محمدی" در قزوین تشییع شد+تصاویر

پیکر مطهر شهید مدافع‌حرم حسین محمدی در گلزار شهدای قزوین تشییع و به خاک سپرده شد.

پیکر شهید مدافع‌حرم "محمدی" در قزوین تشییع شد+تصاویر
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ پیکر مطهر شهید مدافع‌حرم حسین محمدی با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و امور ایثارگران پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) از امامزاده اسماعیل(ع) به سمت گلزار شهدای قزوین تشییع و به خاک سپرده شد.

در این مراسم ضمن ادای احترام توسط نیروهای نظامی و انتظامی به مقام این شهید بزرگوار، برنامه‌ی سینه‌زنی و مدیحه‌سرایی در شان اهل‌بیت‌(ع) و شهدا برگزار شد و مدعوین با ذکر یا حسین یا حسین و یا زهرا یا زهرا پیکر مطهر را به سمت گلزار شهدای قزوین مشایعت کردند.

در این مراسم مسئولان استانی از جمله آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌‌ی شهر قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، علیرضا آشناگر معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان حضور داشتند.

گفتنی است؛ شهید حسین محمدی تبعه افغانستان و از رزمندگان تیپ فاطمیون، 21 ساله، مجرد و ساکن قزوین است که سال گذشته در کشور سوریه در دفاع از حریم اسلام به شهادت رسیده است.

شهدای افغان نقش مهمی در دفاع از حریم اسلام و اهل‌بیت(ع) دارند

در این مراسم تشییع حجت‌الاسلام فیاض از مبلغین افاغنه حوزه علمیه در مراسم تشییع شهید مدافح حرم حسین محمدی گفت: دنیا همانند مسابقه‌ای است که در آن مومنان، صالحان و مجاهدان در راه خدا پیروز هستند.

وی با اشاره به اینکه شهدا نزدیک‌ترین و برترین گروه در نزد خداوند هستند، افزود: آنها قهرمانان واقعی‌اند زیرا جان‌شان را در راه حراست از ارزش‌های اسلام فدا کردند.

فیاض با اشاره به اینکه جهاد مراتبی دارد، گفت: بالاترین جهادها نثار جان است که شهدا در دفاع از حریم اسلام و اهل‌بیت(ع) از آن گذشتند.

وی با اشاره به اینکه افغان‌‌ها 8 هزار شهید در دفاع مقدس تقدیم کرده‌اند، گفت: این شهدا برای دفاع از تمامیت ارضی، حفظ نظام، حاکمیت و آرمان‌های انقلاب در جنگ تحمیلی حضور یافتند.

فیاض افزود: شهدای افغانی امروز هم بدون هیچ چشم‌داشتی برای مبارزه با تروریستی‌ها و تکفیری‌ها در سوریه حضور یافتند و از حرم حضرت زینب(س) و ارزش‌های اسلام حراست کردند.

این مبلغ افغانستانی حوزه علمیه گفت: امروز با اراده‌ای که بین ملت‌ها به وجود آمده با رهبری حکیمانه‌ی مقام معظم رهبری می‌توانیم دشمنان اسلام را نابود کرده و ارزش‌های والای اسلام را در جهان جاری کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان