۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دعوت بانوان قزوینی به اردوی تیم ملی کبدی/ الموت میزبان مسابقات اتومبیلرانی سافاری کشور
کد خبر: ۳۰۵۶۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۰ ساعت: ۱۱:۶ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی استان؛

دعوت بانوان قزوینی به اردوی تیم ملی کبدی/ الموت میزبان مسابقات اتومبیلرانی سافاری کشور

اولین دوره مسابقات اتومبیلرانی سافاری قهرمانی کشور به میزبانی استان قزوین در روزهای پنجشنبه و جمعه، ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در رازمیان از توابع بخش الموت برگزار می‌شود.

دعوت بانوان قزوینی به اردوی تیم ملی کبدی/ الموت میزبان مسابقات اتومبیلرانی سافاری کشور
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ گزیده ای از مهمترین اخبار ورزشی استان قزوین را در ادامه می‌خوانید:

آغاز اردوی آمادگی تیم‌های ملی سنگنوردی سرعت مردان و زنان در قزوین
اردوی 3 روزه آماده سازی تیم ملی سنگنوردی سرعت با حضور 11 ورزشکار مرد و زن از امروز چهارشنبه 19 تا 21 اردیبهشت ماه جاری در مجموعه ورزشی سردار آزادگان قزوین آغاز شد.

5 بانوی ملی پوش به همراه یک مربی و 6 ورزشکار مرد به همراه 2 مربی در این اردو حضور دارند.

ملی پوشان تیم ملی سنگنوردی در این اردو تمرینات خود را زیر نظر علیرضا بلاغی سرمربی قزوینی تیم ملی پیگیری می کنند.

رضا و مهدی علیپور به همراه محمدرضا احتشام نیا سه ملی پوش قزوینی حاضر در این اردوی آماده سازی هستند که شانس بسیار بالایی برای حضور در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا دارند.

بازی‌های آسیایی جاکارتا شهریورماه سال جاری به میزبانی اندونزی برگزار می شود.

3 قزوینی به اردوی آمادگی تیم ملی سپک تاکرا دعوت شدند

حمیدرضا گروه ای، علیرضا احمدی و رامین رامندی از قزوین به اردوی آمادگی تیم ملی سپک تاکرا جهت حضور در رقابت های آسیایی فراخوانده شدند.

تیم ملی سپک تاکرای کشورمان برای شرکت در بازی‌های آسیایی جاکارتا از امروز اردوی تدارکاتی خود را در اراک آغاز کرد. این اردو تا ۲۲ اردیبهشت در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می‌شود.

الموت میزبان مرحله اول مسابقات اتومبیلرانی سافاری قهرمانی کشور
اولین دوره مسابقات اتومبیلرانی سافاری قهرمانی کشور به میزبانی استان قزوین در روزهای پنجشنبه و جمعه، ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در رازمیان از توابع بخش الموت برگزار می‌شود.

این رویداد یادواره ۳ هزار شهید استان از ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه از محوطه شهرداری قزوین آغاز و در مسیر طراحی شده جاده ای، مناطق شهری و طبیعی استان ادامه خواهد داشت.در تمامی مسیر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نیز احترام به قوانین محلی در نقشه های مسابقه لحاظ شده است.

مرحله اول مسابقات سافاری قهرمانی کشور در رازمیان به پایان می‌رسد.

بانوان استان به اردوی آمادگی تیم ملی کبدی فراخوانده شدند
زکیه ململی و فاطمه خدا بنده لو 2 بانوی ارزنده و شایسته کبدی استان به اردوی آمادگی جدید تیم ملی کبدی بانوان در کیش دعوت شدند.

هفتمین اردوی تیم ملی کبدی بانوان تا ۲۸ اردیبهشت به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود، تیم ملی خود را برای شرکت در رقابت‌های آسیایی جاکاراتا آماده می‌کند.
 
۱۳ وزنه‌بردار به اردوی تیم‌های ملی پایه دعوت شدند
اردوی آمادگی تیم‌های ملی وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان برای حضور پرقدرت در رقابت‌های جهانی جوانان و المپیک نوجوانان، در حالی از شنبه (۲۲ اردیبهشت ماه) با ۱۳ ملی‌پوش در شهرستان همدان آغاز می‌شود که رضا اسدی ملی پوش ارزنده و شایسته قزوینی در دارنده 3 مدال برنز آسیا نیز در این اردو حضور خواهد داشت.

اردوی آمادگی تیم‌های ملی وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان برای حضور پرقدرت در رقابت‌های جهانی جوانان و المپیک نوجوانان،در حالی از شنبه (۲۲ اردیبهشت ماه) با ۱۳ ملی‌پوش در شهرستان همدان آغاز می‌شود که رضا اسدی ملی پوش ارزنده و شایسته قزوینی در دارنده 3 مدال برنز آسیا نیز در این اردو حضور خواهد داشت.

اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های جهانی جوانان و المپیک نوجوانان از شنبه (۲۲ اردیبهشت ماه) با حضور ۹ وزنه‌بردار رده سنی جوانان و ۴ ملی پوش نوجوان در شهرستان همدان آغاز می‌شود.

اسامی نفرات شده به این اردو سه هفته‌ای که ۱۱ خردادماه پایان می‌پذیرد، به شرح زیر است:
حسین سلطانی دسته ۷۷ کیلوگرم، افشین طاهری و عارف خاکی در دسته ۸۵۵ کیلوگرم، رحمان اورامه و رسول معتمدی در دسته ۹۴ کیلوگرم، محمدحسین رییسی، امیر عزیزی در دسته ۱۰۵ کیلوگرم، علی داودی و آرمان محمدزاده در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم، ۹ ملی پوش تیم ملی جوانان هستند.

هم‌چینین عباس فخر زارع دسته ۷۷ کیلوگرم، امیررضا عسگری دون دسته ۸۵۵ کیلوگرم، رضا اسدی و علیرضا یوسفی دسته ۹۴+ کیلوگرم ملی پوشان نوجوان حاضر در اردوی خواهند بود.

رقابت‌های جهانی جوانان در روزهای ۱۵ تا ۲۳ تیرماه در تاشکند ازبکستان و المپیک نوجوانان از ۱۴ تا ۲۶۶ مهرماه در بوینس آیرس آرژانتین برگزار می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان