۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین برگزاری محفل انس با قرآن کریم در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین
کد خبر: ۳۰۳۷۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۸ ساعت: ۱۱:۲۳ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت هفته عقیدتی صورت گرفت:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین

به مناسبت هفته عقیدتی محفل انس با قرآن کریم در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین
مهدی معروفی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین  با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: صبح امروز(شنبه) به مناسبت هفته عقیدتی در سپاه و بسیج محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان استانی، فرمانده، مسئول نمایندگی ولی فقیه، پاسداران و سربازان در حسینیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین برگزار شد.

دبیر اجرایی این مراسم افزود: این محفل با تلاوت قاری استانی و حافظ قرآن کریم حجت الاسلام سید محمد حسن بابایی، رمضان اسکندری و دیگر قاریان اجرا شد.

وی اذعان کرد: قرآن نور الهی است و انسان را به سوی هدایت الهی و سعادتمندی راهنمایی می کند و تلاوت قرآن در زندگی روزمره نقش بسزایی خواهد داشت که انسان با انجام این عمل متوجه این نقش خواهد شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین یادآور شد: از منظر رسول گرامی اسلام(ص)، اهل قرآن جایگاه و منزلت والایی دارند و قاریان قرآن در قرن اول هجری نقش محوری و اساسی در تحولات نوپای اسلامی داشته اند.

وی گفت: قرآن کریم در جهان امروز به عنوان وحدت فرق اسلامی شناخته می شود و آنانی که قرآن را به عنوان محور اندیشه و عمل قرار می‌دهند نقش تعیین‌کننده‌ای در مسائل داخلی و بین المللی داشته‌‌اند و دارند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان