۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین روح انقلابی‌گری باید به نقطه اوج سال‌های دفاع مقدس برگردد
کد خبر: ۳۰۳۷۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۸ ساعت: ۱۱:۲۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

روح انقلابی‌گری باید به نقطه اوج سال‌های دفاع مقدس برگردد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین سبک زندگی بسیاری از دانشمندان و عالمان برجسته دینی از جمله شهید مطهری می‌تواند نمونه و الگوی خوبی برای ما باشد و باید تلاش کنیم روح انقلابی گری باید به نقطه اوج سال‌های دفاع مقدس برگردد.

روح انقلابی‌گری باید به نقطه اوج سال‌های دفاع مقدس برگردد
حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی پیش از ظهر امروز(شنبه) در جمع بسیجیان شهر اقبالیه به مناسبت هفته عقیدتی، اظهار کرد: شهید مطهری در مقطعی از تاریخ بدون اینکه ابزار و امکاناتی در اختیار داشته باشد، رسالت بزرگی را انجام داد.

وی افزود: ما امروز وظیفه داریم این رسالت را دنبال کرده و ادامه دهیم که هفته عقیدتی سیاسی بهترین فرصت برای احیاء، بسط و گسترش فعالیت‌های فکری، فرهنگی، دینی و اعتقادی در مجموعه سپاه و بسیج است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اذعان کرد: سبک زندگی بسیاری از دانشمندان و عالمان برجسته دینی از جمله شهید مطهری می‌تواند نمونه و الگوی خوبی برای ما باشد، با شناخت فکر و اندیشه او می‌توانیم در راه اعتلای اسلام قدم برداریم.

این مسئول با بیان نکات ارزشمند مقام معظم رهبري در زمینه حفظ روحیه انقلابی گری در میان آحاد مردم و جوانان، اعلام کرد: روح انقلابی گری در بسیج باید به نقطه اوج سال‌های دفاع مقدس برگردد.

عدالتی شربیانی کتب و آثار به جا مانده از این شهید را منبع سرشار از علوم و معارف دانست و گفت: کمتر سراغ داریم حضرت امام (ره) توصیه به مطالعه کتب شخصیتی داشته باشند اما در رابطه با کتب ایشان سفارش به خواندن عمیق تمامی آنها کرده اند..

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین بیان کرد: شهید مطهری به عنوان مغز متفکر انقلاب اسلامی در سال‌های قبل و بعد از انقلاب به مبارزه با تفکرات انحرافی مبارزه کرد تا جایی که اشخاصی مثل دکتر آریان پور ایشان را سدی در برابر تفکرات، اندیشه ها, ایدئولوژیها, مکتب ها و ایسمهای مطرح در جهان می دانستند.

وی تصریح کرد: استاد مرتضی مطهری از آن جمله اندیشمندان تربیت شده ی مکتب امام خمینی بودند که برای تعدیل، تغییر و تصحیح نظر دانشگاهیان نسبت به اسلام و مذهب، قدم در دانشگاه‌ها گذاشته و با تحصیل و یا تدریس و فعالیت گسترده، مروج اسلام ناب در مراکز دانشگاهی شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان