۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کاهش ۱۰ درصدی هزینه‌ها با خرید کالای ایرانی
کد خبر: ۳۰۳۲۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۵ ساعت: ۱۱:۴۳ ↗ لینک کوتاه

در جلسه کمیته برنامه یزی اوقاف قزوین مطرح شد؛

کاهش ۱۰ درصدی هزینه‌ها با خرید کالای ایرانی

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین خبر از کاهش ۱۰ درصدی هزینه‌ها با خرید کالای ایرانی در اداره کل اوقاف قزوین داد.

کاهش ۱۰ درصدی هزینه‌ها با خرید کالای ایرانی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حسین کارگر، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در دومین جلسه شورای اداری معاونین و روسای ادارات ستادی و اجرایی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین اظهار کرد: مقام معظم رهبری با توجه به شرایط کشور سال ۹۷ را سال حمایت از کالای ایرانی نامیده‌اند.

وی افزود: برای تحقق آن تا کنون هر خریدی داشتیم که نسبت به گذشته با ۱۰ درصد کاهش روبه رو بودیم؛ همه چه اقلام مصرفی و چه ملزومات اداری همگی در راستای شعار سال همگی از کالاهای ساخت داخلی بود.

این مسئول در تشریح و تبین استفاده از اوراق خزانه توسط ادارات اجرایی با توجه به قوانین موجود گفت: یکی از سیاست‌های اصولی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دولت یازدهم و دوازدهم استفاده از ابزارهای نوین مالی بوده و هست.

وی اذعان کرد: در این راستا بخشی از اعتبارات پیش بینی شده در بودجه سال ۱۳۹۶ و همچنین بر اساس مفاد قانون برنامه ششم توسعه استفاده از ابزارهای نوین مالی شامل اسناد خزانه اسلامی و اوراق تسویه خزانه جایگزین تخیص اعتبارات نقدی شده است.

این مسئول ادامه داد: بر این اساس فرصتی در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار داده شده که از دو ابزار اسناد خزانه اسلامی و اوراق تسویه برای پرداخت بدهی‌های خود به اشخاص حقیقی و حقوقی استفاده کنند.

در ادامه جلسه در خصوص ادامه روش‌های جمع آوری و ثبت مطالبات و بدهی‌ها و راهکارهای موجود بحث و تبادل نظر شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان