۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین شهرک صنعتی كاسپين ۲ به بخش خصوصی واگذار شد
کد خبر: ۳۰۳۲۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۵ ساعت: ۱۱:۴۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

شهرک صنعتی كاسپين ۲ به بخش خصوصی واگذار شد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: مالکیت و اداره امور شهرک صنعتی كاسپين ۲ (آبيك) امسال براساس سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی و كاهش تصدي گري بخش دولت، به بخش خصوصی واگذار می شود.

 شهرک صنعتی كاسپين ۲ به بخش خصوصی واگذار شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حميدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشيه برگزاري سومين دوره مجمع انتخابات شهرك صنعتي آراسنج در جمع صنعتگران اظهار کرد: مقدمات واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک صنعتی كاسپين 2 ( آبیک ) در قالب تشکیل هیئت مدیره و ارایه سهام به واحدهای تولیدی مستقر در این مکان در حال انجام است.

وي گفت: خوشبختانه واگذاری شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی این فرصت را برای واحدهای تولیدی فراهم کرده که اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناسب جهت ارتقاء و نگهداری شهرک‌های صنعتی خصوصاً در بحث مبلمان شهری و زیرساخت‌ها پیش از پیش فعالتر عمل کنند.

رئيس هيئت مديره شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قزوين با اشاره به استقبال خوب سرمايه گذاران از اين شهرك گفت: با توجه به موقعيت خوب اين شهرك و استقبال خوب سرمايه گذاران اكثرا واحدهاي توليدي آن فعال بوده كه هم اکنون در مرحله بررسي و رايزني جهت طرح توسعه شهرك هستيم.

این مراسم که با حضور گسترده صنعتگران مستقر در شهرك صنعتي آراسنج برگزار شد، پس از معرفی 11 نفر از کاندیدای عضویت در هیئت مدیره پس از برگزاری انتخابات 5 نفر که بالاترین رای را کسب کرده به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرك صنعتي آراسنج به مدت دو سال انتخاب شدند.

هم اکنون در این شهرك صنعتي 132 قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد شده که از این تعداد 92 واحد تولیدی با سرمایه گذاری يك هزار و 342 میلیارد ریال و اشتغال بیش از دو هزار و 213 نفر نیز به بهره برداری رسیدند.

در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری شهرک‌های و نواحی صنعتی به بخش خصوصی، تاکنون اداره ۶ شهرک و ناحیه صنعتی کاسپین، لیا، آراسنج، حیدریه، خرمدشت و دانسفهان در استان به بخش خصوصی متشكل از صاحبان صنايع همان شهرك صنعتي واگذار شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان