۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تصادف پیکان وانت و پراید ۲ مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
کد خبر: ۳۰۳۱۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۴ ساعت: ۱۳:۴۶ ↗ لینک کوتاه

حوادث در قزوین؛

تصادف پیکان وانت و پراید ۲ مصدوم برجای گذاشت+تصاویر

معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: تصادف خودروی پیکان وانت و پراید در بلوار شهید بهشتی قزوین ۲ مصدوم بر جای گذاشت.

تصادف پیکان وانت و پراید ۲ مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
قدير موسي خاني، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي تماس مردمي با سامانه 125 سازمان آتش نشاني قزوين در ساعت 18 و 59 دقيقه روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه سال جاری از وقوع تصادف بين خودروی پیکان وانت و پراید در بلوار شهید بهشتی قزوین خبر داده شد.

وی افزود: بلافاصله ستاد فرماندهي اين سازمان نيروهاي ويژه امداد نجات و اطفاء حريق را از ايستگاه‌های شماره 2 شهید بابایی و هفت شهید مفتح به محل حادثه اعزام کرد.

معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين اذعان کرد: در جريان اين حادثه یک دستگاه خودروي پیکان وانت و پرايد با یکدیگر برخورد کرده که منجر به حریق پیکان وانت از قسمت موتور و خسارت به هر دو خودرو می‌شود.

موسي خاني اضافه کرد: نیروهای عملیاتی بلافاصله پس از رسیدن به محل با استفاده از تجهيزات ويژه اطفاء حريق در حداقل زمان ممکن شعله‌هاي آتش را مهار و در ادامه با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه از بروز تصادفات بعدي جلوگيري کرده و نسبت به ایمن سازی کامل محل حادثه اقدام کردند.

وي با اشاره به مصدوميت راننده خودرو پراید و یکی از سرنشینان پیکان وانت در جريان اين حادثه افزود: آتش نشانان در ادامه نسبت به تحويل 2 مصدوم اين سانحه رانندگي به عوامل اورژانس حاضر در محل و انتقال خودروهاي سانحه ديده به قسمت کناري خيابان اقدام کرده و با تحويل صحنه حادثه به عوامل انتظامي و پليس راهنمايي و رانندگي حاضر در محل به ماموريت خود پايان دادند.

وي  از همه شهروندان درخواست کرد: هنگام رانندگي و در زمان بارش باران و لغزندگي سطح جاده‌ها دقت کافي را به عمل آورده و با رعايت کامل اصول و مقررات راهنمايي و رانندگي و حفظ سرعت مجاز وسيله نقليه از وقوع حوادث رانندگي جلوگيري کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان