۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۳ هزار خانوار روستایی تحت پوشش گاز قرار می‌گیرند
کد خبر: ۳۰۳۰۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۴ ساعت: ۹:۲۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

۳ هزار خانوار روستایی تحت پوشش گاز قرار می‌گیرند

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: با اتمام عملیات گازرسانی به ۶۰ روستا تا پایان امسال، ۳ هزار خانوار روستایی دیگر تحت پوشش گاز قرار می‌گیرند.

۳ هزار خانوار روستایی تحت پوشش گاز قرار می‌گیرند
اسماعیل مفرد بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۳۷۸ هزار خانوار شهری و روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

این مسئول افزود: از ۳۷۸ هزار خانواری که در استان قزوین از گاز طبیعی استفاده می‌کنند ۲۹۶ هزار خانوار شهری و ۸۲ هزار خانوار روستایی هستند.

وی تعداد خانوارهایی را که در سال گذشته به شبکه سراسری گاز متصل شدند ۱۹ هزار و ۶۰۶ خانوار اعلام کرد که در مقایسه با سال ۱۳۹۵ معادل ۲۱ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در خصوص گازرسانی به روستاها در سال جاری گفت: با اتمام عملیات گازرسانی به ۶۰ روستا تا پایان امسال، ۳ هزار خانوار روستایی دیگر تحت پوشش گاز قرار می‌گیرند که بدین ترتیب میزان بهره مندی خانوارهای روستایی استان به ۸۵ درصد ی خواهد رسید.

وی اذعان کرد: خوشبختانه سال گذشته سال خوبی در زمینه گازرسانی به شهرها و روستاهای استان بوده است به گونه ای که با رسیدن گاز به سه شهر معلم کلایه، رازمیان و سیردان پرونده گازرسانی به شهرهای استان بسته شد و هم اکنون تمامی خانوارهای شهری استان از نعمت گاز بهره مند هستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان