۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین درویش; پنالتی هدر دادن قلی‌زاده چه سودی برای استقلال دارد؟/ همچنان امیدوار به آسیایی شدن هستیم
کد خبر: ۳۰۳۰۳۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

درویش; پنالتی هدر دادن قلی‌زاده چه سودی برای استقلال دارد؟/ همچنان امیدوار به آسیایی شدن هستیم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: نایب قهرمانی برای ما سخت شده اما شانس آسیایی شدن داریم.

درویش; پنالتی هدر دادن قلی‌زاده چه سودی برای استقلال دارد؟/ همچنان امیدوار به آسیایی شدن هستیم

رضا درویش در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین در مورد تساوی بدون گل مقابل گسترش فولادتبریز گفت: بازی خیلی خوبی بود حریف حتی یک موقعیت گل هم پیدا نکرد اما ما فرصت‌های زیاد گلزنی را از دست دادیم یک ضربه پنالتی از دست دادیم، یک بار به تیرک دروازه حریف دادیم و یک موقعیت گل هم رمضانی از دست داد خوب بازی کردیم اما به نتیجه‌ای که خواستیم نرسیدیم.

وی افزود: با توجه به بازی‌های هفته آخر باید بگویم نایب قهرمانی برای ما سخت شده است زیرا ذوب‌آهن در هفته پایانی مقابل تیم سقوط کرده نفت تهران بازی دارد. ذوب‌آهن هم تیم خوبی است این هفته پرسپولیس را شکست داد با این حال ما همچنان به کسب سهمیه آسیایی امیدوار هستیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد اینکه در صورت کاهش سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا به ۲+۲ چه وضعیتی برای سایپا پیش خواهد آمد، گفت: ما با شرایطی که وجود دارد چه سهمیه ۲+۲ چه ۳+۱ در هر صورت به پلی‌آف لیگ قهرمانان می‌رویم. بنابراین تلاش می‌کنیم که بازی‌خوبی انجام بدهیم و به رده سوم جدول برسیم.

درویش در مورد شایعه‌ای که در فضای مجازی به راه افتاده و اینکه قلی‌زاده به خاطر حضور در استقلال پنالتی حساس را از دست داده است،گفت: این شایعات بی‌اساس است از دست رفتن پنالتی ما چه سودی برای استقلال دارد. امکان ندارد قلی‌زاده بخواهد به اعتبار تیمی که ۱۲ سال در آن حضور داشته ضربه بزند. مطمئن باشید قلی‌زاده در فصل آینده فقط درتیم ایرانی سایپا بازی خواهد کرد مگر اینکه بخواهد به یک تیم خارجی برود. او فصل آینده اگر بخواهد در ایران بازی کند فقط در سایپا بازی خواهد کرد. هیچ بازیکنی چنین حرکت‌‌هایی را انجام نمی‌دهد.

وی در مورد اینکه احتمال دارد سایپا برای افزایش انگیزه تیم نفت بخواهد به پاداشی برای این تیم مقابل ذوب‌آهن تعیین کند، گفت: اصلاً چنین چیزی نیست. هر تیمی بازی خودش را انجام می‌دهد و هر تیمی می‌خواهد از اعتبار خود دفاع کند. مگر مشکی‌پوشان به لیگ یک سقوط نکرده‌اند. دیدید که هفته گذشته مقابل تیم همشهری خود چقدر محکم بازی کردند. غیرت و تعصب فردی هم وجود دارد ضمن اینکه همه می‌خواهند فوتبال جوانمردانه‌ای انجام بدهند. مساوی یا شکست گسترش فولاد برابر سایپا هم هیچ تفاوتی برای این تیم نداشت اما گسترش فولاد یک امتیاز از سایپا گرفت.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان