۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۷۰برنامه فرهنگی در هفته عقیدتی سپاه برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۰۲۹۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۳ ساعت: ۱۶:۳۳ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه در شهرستان البرز:

۷۰برنامه فرهنگی در هفته عقیدتی سپاه برگزار می‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: بیش از ۷۰برنامه با عناوینی حکمت مطهر، جشن و نشست‌های بصیرتی در سطح سپاه و بسیج در هفته عقیدتی سیاسی سپاه انجام می‌گیرد.

۷۰برنامه فرهنگی در هفته عقیدتی سپاه برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز ظهر امروز(دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر این فرماندهی اظهار کرد: اصحاب رسانه فرماندهان و سربازان جنگ فرهنگی هستند و بیداری و هوشیاری در دفاع از ارزش‌ها در سنگر رسانه بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: حوزه نمایندگی بازوی فرماندهی در سپاه است و وظیفه حفظ ارزش‌های دینی و اعتقادی و رشد و کمال و تربیت پاسداران طراز انقلاب اسلامی برعهده دارد.

این مسئول بیان کرد: برنامه‌های حوزه نمایندگی سپاه از هفتم اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۲اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری ادامه دارد.

وی گفت: بیش از ۷۰برنامه با عناوینی حکمت مطهر، جشن و نشست‌های بصیرتی در سطح سپاه و بسیج در هفته عقیدتی سیاسی سپاه انجام می‌گیرد.

شجاعی مهر بیان کرد: اولین ماموریت حوزه نمایندگی فراهم سازی زمینه رشد و کمال معرفتی، تربیتی و بصیرتی برای پاسداران است زیرا ما به دنبال تربیت پاسداران انقلابی با ایمان هستیم.

وی ادامه داد: دومین وظیفه حوزه نمایندگی سپاه پیاده سازی و تبیین شاخصه‌ها و اندیشه‌های امام و رهبری است؛ در قله همه این فعالیت‌ها وظیفه مهم ما رشد و تعالی و ولایتمداری و اقدام به موقع در برابر تهدیدهای انقلاب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز اذعان کرد: از دیگر وظایف حوزه نمایندگی سپاه ارائه خدمات مشاره ای، ارائه آموزش‌های عقیدتی، ترویج معارف قرآنی و ترویج بحث انتظار، کنترل و نظارت بر محتوای آموزشی سپاه و بسیج، پیشگیری و برخورد با تخلفات است.

وی اعلام کرد: از جمله وظایف حوزه نمایندگی بهره گیری از آثار شهید مطهری در کل برنامه‌های سپاه و بسیج است و یکی از برنامه‌های مهم ما اجرای نشست‌های حکمت مطهر است که همزمان با گرامیداشت ایام شهادت شهید مطهری در دهم اردیبهشت در تالار شهر الوند برگزار خواهد شد.

شجاعی مهر در پایان گفت: در فضای امروز کشور دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در بین مردم ایران است که اصحاب رسانه به عنوان یک مجاهد و رزمنده باید به تبیین و روشنگری بپردازند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان