۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اجرای ۱۶۸ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی
کد خبر: ۳۰۲۹۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۳ ساعت: ۱۲:۳ ↗ لینک کوتاه

در شهرستان قزوین صورت می‌گیرد؛

اجرای ۱۶۸ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی ۱۶۸ عنوان برنامه از طریق حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج اجرا می‌شود.

اجرای ۱۶۸ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، نشست خبری فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام صبح امروز (دوشنبه) در سالن جلسات سپاه امام سجاد شهرستان اقبالیه برگزار شد.

حسین عدالتی شریبانی نماینده ولی فقیه در این نشست اظهار کرد: با برگزاری جلسات متعدد برنامه های کلانی برای سال جدید پیش بینی شده است.

وی افزود: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی 168 عنوان برنامه از طریق حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: 15 عنوان برنامه شاخص در این هفته با کیفیت بیشتر در حوزه های مختلف اجرا می‌شود.

عدالتی اضافه کرد: برگزاری نشست های بصیرتی و سیاسی در پایگاه های مقاومت در هفته عقیدتی در شهرستان اقبالیه و دیدار با ائمه جماعت شهرستان ها با حضور پاسداران و بسیجیان از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در این هفته است.

وی اضافه کرد: غبارروبی گلزار شهدا با حضور ائمه جمعه و فرمانده سپاه ناحیه از دیگر برنامه های این هفته است.

این مسئول با اشاره به برگزاری مسابقات کتابخوانی، تصریح کرد: اجرای طرح سلامت و برگزاری نشست های عقیدتی و سیاسی در مدارس راهنمایی و دبیرستان از دیگر برنامه های پیش رو است.

عدالتی با اشاره به‌ فراخوان عمومی جهت برگزاری نشست های عقیدتی و سیاسی، بیان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب در مدارس و برنامه های آموزشی و پرورشی و حضور پرشور بسیجیان در نمازجمعه از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.

وی ادامه داد: نشست های معرفتی در حلقات صالحین در پایگاه ها، تقدیر از مربیان مختلف در حوزه های مقاومت و دیدار با خانواده های شهدا از جمله این برنامه هاست.

این مسئول با اشاره به اهمیت برنامه های سپاه در این هفته، تصریح کرد: دشمنان ما چشم به کشور دوختند و نمی‌تواند پیشرفت و حرکت انقلاب را ببینند.

انتهای پیام/ 9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان