۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت شد/ محرومیت زدایی از ۳ دهستان
کد خبر: ۳۰۲۹۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۳ ساعت: ۱۱:۴۹ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) قزوین:

بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت شد/ محرومیت زدایی از ۳ دهستان

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) قزوین با اشاره به برنامه محرومیت زدایی در سه دهستان، گفت: یک میلیارد و دویست هزار تومان تسهیلات در حوزه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی پرداخت شده است.

 بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت شد/ محرومیت زدایی از ۳ دهستان
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، نشست خبری فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام صبح امروز (دوشنبه) در سالن جلسات سپاه امام سجاد شهرستان اقبالیه برگزار شد.

سرهنگ مهدی صادق‌پور در این نشست اظهار کرد: وظیفه سپاه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و نظام است.

وی با اشاره به نقش فراملی سپاه، افزود: نقش سپاه قدس در منطقه و تبیین آن توسط مقام معظم رهبری اهمیت حضور سپاه در منطقه را به خوبی روشن می‌کند.

این مسئول ادامه داد: جذب، آموزش و ساماندهی عموم مردم از وظایف اصلی بسیج است.

صادق‌پور تصریح کرد: سپاه ناحیه امام سجاد علیه السلام به عنوان دومین ناحیه قزوین 47 درصد حوزه سرزمینی قزوین را تحت پوشش دارد.

وی اضافه کرد: در این ناحیه 150 پایگاه و تعداد 25 هزار بسیجی ثبت شده است.

این مسئول به برنامه‌های سپاه در سال جاری اشاره و بیان کرد: کیفی سازی حلقات صالحین در سال جدید، تقویت برنامه‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همچون گذشته با جدیت پیگیری می‌شود.

صادق‌پور عنوان کرد: جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌ای تحت عنوان آبروی محله در محلاتی که خانواده‌های شهدا سکونت دارند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدا 3 هزار شهید استان، تصریح کرد: پنجم مهرماه یادواره شهدا در شهرستان برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: اردوی دانش‌آموزی راهیان نور در غرب، جنوب و اردوی دریایی را پیش رو داریم.

صادق‌پور بیان کرد: ترویج فرهنگ ورزش همگانی، اجرای طرح ملی همگام با کشاورز، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از جمله برنامه‌های سپاه است که در سال جدید با جدیت پیگیری می ‌شود.

وی با اشاره به اقدامات سپاه در حوزه اقتصاد مقاومتی، افزود: حمایت از مشاغل خانگی در بحث اقتصادی و برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات تولید شده توسط شاغلین خانگی از اهداف مهم سپاه است.

این مسئول ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال، ترغیب اصناف به فروش کالای ایرانی از طرق مختلف از جمله برنامه‌های پیش روی سپاه است.

صادق پور تصریح کرد: در سال 97 مردمداری و مردم یاری از طرق مختلف همچون برگزاری اردوهای کیفی جهادی از جمله برنامه های مهم سپاه است.

وی ادامه داد: در راستای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی اقدامات مهمی همچون راه اندازی مجدد مهدهای قرآنی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی خانواده مقاوم صورت خواهد گرفت.

این مسئول، ادامه داد: تشکیل کانون‌های اندیشه ورز جهت بهره‌گیری از اندیشه نخبگان از دیگر برنامه‌های پیش روی سپاه است.

صادق‌پور ادامه داد: گشت‌های عملیاتی محله محور جهت برقراری امنیت و کاهش سرقت از جمله برنامه‌هایی است که با توجه به اثربخش بودن آن در کاهش سرقت‌ها، در سال جدید نیز با جدیت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طرح جوادالائمه، جهت مدیریت و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه نشین همچون خرمن سوخته، چوبیندر و بخشی از اقبالیه با همکاری سایر دستگاه ها پیگیری و اجرا خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اقدامات موثر سپاه در حوزه اقتصاد مقاومتی، عنوان کرد: سال گذشته مبلغ یک میلیارد و دویست هزار تومان تسهیلات در حوزه صنایع تبدیلی و عرصه اقتصاد مقاومتی به 150 نفر ارائه شده که سال جاری نیز با قدرت و جدیت ادامه خواهد داشت.

صادق پور با اشاره به اینکه سه دهستان در بحث محرومیت زدایی اقدامات جدی صورت خواهد گرفت، ادامه داد: محرومیت زدایی یکی از دغدغه‌های مهم نظام و انقلاب است و سپاه در این راستا بدون دنبال کردن اهداف سیاسی خود را موظف به تلاش برای رسیدن به این هدف می‌داند.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان