۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین سانسور اظهارات فرمانده ارتش علیه روحانی در روزنامه‌های اصلاحات+ عکس
کد خبر: ۳۰۲۸۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۳ ساعت: ۹:۴۱ ↗ لینک کوتاه

در اقدامی هماهنگ توسط زنجیره‌ای‌ها ؛

سانسور اظهارات فرمانده ارتش علیه روحانی در روزنامه‌های اصلاحات+ عکس

اظهارات وحدت آفرین فرمانده کل ارتش در صفحات اول روزنامه‌های اصلاح طلب هیچ جایی نداشت و این اظهارات در اقدامی هماهنگ توسط زنجیره‌ای‌ها سانسور شد.

سانسور اظهارات فرمانده ارتش علیه روحانی در روزنامه‌های اصلاحات+ عکس
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، در پی هجمه‌های اخیر علیه سپاه پاسداران که با اظهارات حسن روحانی در مراسم روز ارتش شدت گرفته بود، فرمانده کل ارتش در اظهاراتی مهم و انقلابی ضمن دفاع قاطع از سپاه و اعلام همدوشی میان ارتش و سپاه در دفاع از انقلاب، گفت تفرقه‌افکنان داخلی خود را خسته نکنند چراکه ارتش دست خود را از دست سپاه برنمی‌دارد.

امیر سرلشکر موسوی همچنین با اشاره به هجمه‌های داخلی علیه سپاه که از حضور این نیرو در مقابله با نفوذ و فتنه سیاسی و همچنین سازندگی انتقاد می‌کنند، گفت این حملات تازگی ندارد و این افراد خود را به غفلت زده‌اند چراکه وظیفه سپاه است که به این حوزه‌های تهدید ورود کند. امیر موسوی همچنین با دفاع قاطعانه از بسیج، گفت یک بسیجی است و آرزو دارد در این نیرو به خدمت بپردازد.

نکته قابل توجه اینجاست که اظهارات وحدت آفرین فرمانده کل ارتش در صفحات اول روزنامه‌های اصلاح طلب هیچ جایی نداشت و این اظهارات در اقدامی هماهنگ توسط مدعیان «دانستن حق مردم است» سانسور شد.

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان